Roger Waters.
Fra : Amazing_Pudding

Dato : 20-11-06 14:13

Fra : Sten Larsen

Dato : 20-11-06 17:41

"Amazing_Pudding" <the_amazing_pudding@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:4561a9fa$0$15886$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Hurra!
> http://ibyen.dk/musik/omtaler/article202114.ece

Hurra! + Hurra!
/StenL

Fra : Martin Bak

Dato : 20-11-06 17:51

"Sten Larsen" <sla@sat-op.dk> skrev i en meddelelse
news:4561dae4$0$2095$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> "Amazing_Pudding" <the_amazing_pudding@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:4561a9fa$0$15886$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>> Hurra!
>> http://ibyen.dk/musik/omtaler/article202114.ece
>
> Hurra! + Hurra!
> /StenL

Selvom det er med lidt blandede forventninger..

Vi stod i 3. række fra scenekanten på Orange i sommers. Med øjenkontakt med
manden selv. Det er svært at forestille sig at den oplevelse vil kunne
overgåes ;)

Martin

Fra : rosenauer.dk

Dato : 20-11-06 19:50

> Vi stod i 3. række fra scenekanten på Orange i sommers. Med øjenkontakt
> med
> manden selv. Det er svært at forestille sig at den oplevelse vil kunne
> overgåes ;)

http://rosenauer.dk/photography.php?gallery=Music/Roger%20Waters kan du
se ham i øjnene hver dag ;)

(men fedt han kommer igen :))

Fra : Morten Guldager

Dato : 20-11-06 21:10

2006-11-20 rosenauer.dk wrote

> På http://rosenauer.dk/photography.php?gallery=Music/Roger%20Waters kan du
> se ham i øjnene hver dag ;)

Og det er nogle perverst gode billeder du får skudt.

/Morten

Fra : Sten Larsen

Dato : 20-11-06 21:26

"Morten Guldager" <Morten.Guldager@gmail.com> skrev i en meddelelse news:slrnem42rr.vo9.Morten.Guldager@linuxine.mogul.dk...
> 2006-11-20 rosenauer.dk wrote

> Og det er nogle perverst gode billeder du får skudt.
> /Morten

Jeg så ham i øjnene i Berlin, da muren faldt. Stik den
/StenL

Fra : Ib

Dato : 20-11-06 21:40

> "Morten Guldager" <Morten.Guldager@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg så ham i øjnene i Berlin, da muren faldt. Stik den

Jeg er misundelig, i høj grad.......Jeg så koncerten i fjernsynet og kan
huske at soloen ,( OK der er jo 2...), i Comfortably Numb, blev spillet
stort set som Mr. Gilmore gjorde det på The Wall....og jeg vil i denne
forbindelse nævne at lige netop den solo, altså den på pladen, er den bedste
guitarsolo der nogensinde er blevet flået ud af en elektrisk forstærket
el-guitar. Jeg tror lige at jeg vil høre den inden jeg skal i seng..

--
Ib

Fra : Eivind

Dato : 20-11-06 23:11

> [...]
>guitarsolo der nogensinde er blevet flået ud af en elektrisk forstærket
>el-guitar. Jeg tror lige at jeg vil høre den inden jeg skal i seng..

Kan ikke være mere enig, Nogle af Live versionerne er dog endnu bedre,
IMO.