Ny cd ... Venga ?
Fra : Dopedog

Dato : 18-11-06 19:40

Min mor snakkede om en reklame for en ny CD hun havde set. Med en dame der
hedder Venga (og det er jeg overhovedet ikke sikker på !) som synger sammen
med en masse andre.

Ringer det nogle klokker hos nogen ?

-Ronnie

Fra : Thomas

Dato : 18-11-06 20:22

"Dopedog" <ostejorgenskimSLETDETHER@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Min mor snakkede om en reklame for en ny CD hun havde set. Med en dame der
> hedder Venga (og det er jeg overhovedet ikke sikker på !) som synger
> [...]

Det skulle vel aldrig være Wenche?
http://www.wenchehartmann.com/

mvh. Thomas

Fra : Dopedog

Dato : 18-11-06 21:37

> Det skulle vel aldrig være Wenche?
> http://www.wenchehartmann.com/
>
> mvh. Thomas

Tror sku du har ret Mange tak.

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 19-11-06 00:20

"Dopedog" ...
> Min mor snakkede om en reklame for en ny CD hun havde set. Med en dame der
> hedder Venga (og det er jeg overhovedet ikke sikker på !) som synger
> sammen med en masse andre.
>
> Ringer det nogle klokker hos nogen ?

Jeg tænkte straks på Venga Boys, men dem er det vel næppe?

/Lars

Fra : Dopedog

Dato : 19-11-06 12:33

> Jeg tænkte straks på Venga Boys, men dem er det vel næppe?

Dog ikke ... Men de (altså Venga Boys) spillede faktisk koncert på et
diskotek 100 meter fra mig af, for en uges tid siden :)

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 19-11-06 14:42

"Dopedog"

> Dog ikke ... Men de (altså Venga Boys) spillede faktisk koncert på et
> diskotek 100 meter fra mig af, for en uges tid siden :)

Så de eksisterer altså stadig? Utroligt...

/Lars

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 20-11-06 20:40

De blev opløst i 2001...
http://en.wikipedia.org/wiki/Venga_Boys

Og wikipedia plejer ikke at lyve om den slags, hvis de var blevet
genforenet og spillede i dk, ville det nok stå der.

--
MVH: Esben von Buchwald
http://www.sbn.as

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 20-11-06 20:42

Sorry, skulle have læst lidt mere på siden inden jeg brokkede mig, de
har faktisk givet nogle shows i år... hehehe

--
MVH: Esben von Buchwald
http://www.sbn.as