Et nummer fra starten af 80
Fra : TDC nyheder

Dato : 15-11-06 23:14

Følgende gruppe
Sugar & The Lollipops
Nummeret er
Like a Coaster, like a Rollercoaster

Nogle der har det, eller ved hvor man kan få det

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 16-11-06 00:03

On Wed, 15 Nov 2006 23:14:14 +0100, TDC nyheder wrote:

> Følgende gruppe
> Sugar & The Lollipops
> Nummeret er
> Like a Coaster, like a Rollercoaster
>
> Nogle der har det, eller ved hvor man kan få det

Av der måtte mine google evner give op.

Mit bedste bud er at checke om der ikke kommer en pladebørs tæt på dig
snart:
http://www.rytmeboxen.dk/kalender.htm

Og så ellers kigge efter plader/CDer med bandet, eller checke alle de 80'er
omsamlinger som er til stede der. Da flere af de der sælger på pladebørser
mere eller mindre har det som job kan du jo også spørge dem om de tager
imod bestillinger hvis de får den ind af døren.

--
np: Trentemøller - Take Me Into Your Skin

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 16-11-06 00:15

On Thu, 16 Nov 2006 00:02:32 +0100, Thomas Jespersen wrote:

> Av der måtte mine google evner give op.

Ok gemm kunne støve lidt op:
http://kortlink.dk/3axk
http://kortlink.dk/3axm

To LP'er uden tracklisting. Du kan evt. kontakte forhandler og høre om
nummeret er på et af dem.

--
np: Trentemøller - Evil Dub

Fra : N

Dato : 16-11-06 00:19

"TDC nyheder" <langaa@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Følgende gruppe
> Sugar & The Lollipops
> Nummeret er
> Like a Coaster, like a Rollercoaster
>
> Nogle der har det, eller ved hvor man kan få det

Tjekkede lige min liste : _Misc\Like a roller coaster (Sugar & the
Lollipops).mp3

Men netpolitiet gør det jo ikke nemt at "give den bort", så ....

Fra : TDC nyheder

Dato : 16-11-06 06:32

Hej.

Nej det er rigtigt, men tror du ikke de lukker øjnene for en enkelt
vedhæftet fil i en e-mail?

Fra : Benny Mortensen

Dato : 16-11-06 03:37

> [...]
> Nummeret er
> Like a Coaster, like a Rollercoaster
>
> Nogle der har det, eller ved hvor man kan få det

Jeg tror jeg har et par singler liggende, af lige præcist denne.... Ja jeg
har også LP'en, men den er ikke til salg. Skal lige prøve at checke, om den
ikke også ligger på en eller anden compilation, når jeg får harddisken
tilbage i den rette maskine.

M.V.H....Benny..

Fra : Ralph Køster

Dato : 16-11-06 09:17

Kig i din mailbox

Fra : TDC nyheder

Dato : 16-11-06 16:31

Yep du kan tro min postkasse blev glad.

Tak

Fra : Benny Mortensen

Dato : 17-11-06 00:59

> [...]
> Nummeret er
> Like a Coaster, like a Rollercoaster
>
> Nogle der har det, eller ved hvor man kan få det

Nummeret er godt nok med Sugar, men uden The Lollipops, men skidt, det er
petitesser.

Desværre kan jeg umiddelbart kun finde det på vinyl... Den ene, kan godt
være lidt svær at finde... Nemlig Sugar's album... Sugar & Spice... CNR
655.150 og fra 1982.

Den anden, er lige så gammel, men meget lettere at finde...

Power pop 82-2 - Diverse Artister
Philips 6448 242 Og som sagt, fra 1982.
Den skulle til gengæld være nem at finde.

M.V.H....Benny..

Fra : BCES

Dato : 17-11-06 08:42

Jeg mener faktisk også, den er på Pladeringens jubilæumsopsamling "Stop,
Look. Listen" fra 1982... Vist nok udgivet i samarbejde med Philips.

MVH Claus Ellegaard Skytte, Ringe

Fra : Benny Mortensen

Dato : 17-11-06 11:08

"BCES" <bces@midtfyn.net> skrev i en meddelelse
> Jeg mener faktisk også, den er på Pladeringens jubilæumsopsamling "Stop,
> Look. Listen" fra 1982... Vist nok udgivet i samarbejde med Philips.
>
> MVH Claus Ellegaard Skytte, Ringe

Hej Claus

Tingene står altså aldrig, der hvor man leder

Det rygte, kan jeg nu, langt om længe aflive... ( Puh )

Men din hukommelse har dog husket noget rigtigt.

Sugar er med på pladen, men med nummeret " Nothing but words "

M.V.H....Benny..

Fra : BCES

Dato : 17-11-06 14:21

Tak for det, så er det jo på plads! *SS*

Fra : TDC nyheder

Dato : 17-11-06 16:04

Hey i gruppen.

Tak for alle svarene, har fået fingerne i en kopi af sangen.

Fra : Ukendt

Dato : 17-11-06 16:41

> Følgende gruppe
> Sugar & The Lollipops
> Nummeret er
> Like a Coaster, like a Rollercoaster

Den har jeg da på en 45 skive, hvis man kan huske dem.

--

Med Venlig Hilsen

Kimila.

Fra : Carsten Jorgensen

Dato : 17-11-06 17:35

"kimila" <kimila snabel a mail dot dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Jeg har nummeret med Sugar på CD - på en opsamling der hedder Toppen af
poppen har endda en extra hvis nogen skulle være interesseret - mail mig
evt. på cj@sport.dk

Mvh

Carsten