Uriah Heep
Fra : Ukendt

Dato : 09-11-06 08:52

Tager jeg helt fejl eller lavede de på et tidspunkt et nummer der hed
Stealin'?
Hvis jeg har ret, hvor kan man så evt finde det, og hvis jeg tager
fejl, hvem var det så der lavede det?

mvh Falcon

Fra : Bjarne K.

Dato : 09-11-06 09:31

"Falcon" <falcon1atemaildotdk> wrote in message

> [...]
> Stealin'?
> Hvis jeg har ret, hvor kan man så evt finde det, og hvis jeg tager

Jeg tror du har ret.

http://www.youtube.com/watch?v=OH3dHjiN3Yc

Bjarne K.

Fra : michael marienlund

Dato : 09-11-06 19:31

Den er på Sweet Freedom fra 1971.
Mvh. Michael.

Fra : Jan Rose Iversen

Dato : 09-11-06 20:27

Bortset fra at "Sweet freedom" er fra 1973, så hat Michael ret

Hilsen Jan "Post"

Fra : Mikkel Bierberg-Pett~

Dato : 09-11-06 20:55

Hvis du skal have en samling af U.H.s bedste er The Ultimate Collection
udmærket.
Og Stealin´ er selvfølgelig med...