hva hed den sang??
Fra : john nielsen

Dato : 06-11-06 20:33

hej ng

jeg var til madonna koncert og hørte så en sang som paul oakenfold spillede
da han varmede publikum op iden inden the queen of pop kom på,

men ved ikke lige var den hed, han sang noget med THE WORLD næsten hele
tiden i sangen, ved i var det er for en jeg tænker på??

Fra : Ralph Køster

Dato : 07-11-06 17:49

David Guetta-The world is mine

Var der selv

Ralph.

Fra : john nielsen

Dato : 07-11-06 20:32

nå så er det jo ikke paul oakenfold

Fra : Ralph Køster

Dato : 08-11-06 07:26

nej, men det er den sang du søger.
Paul sang ikke selv.
Han agerede kun DJ hvilket han jo nok også er bedst til.

Fra : john nielsen

Dato : 08-11-06 20:24

nå oki men tak alligevel, har fået sangen og den er mægtig god

mvhj john

Fra : finn_pind

Dato : 13-01-07 21:00

det er fuck me im famous mixet han spillede til koncerten
noget federe end original mixet