Musikken i filmen Peter og Ulven ?
Fra : Ukendt

Dato : 06-11-06 09:39

Jeg er blevet sat på en opgave som jeg håber på,at der er en der kan hjælpe
mig med.
Hvad er det for en symphoni der bliver spillet i filmen: Peter og Ulven.?
Det stykke vi er ude efter, bliver også brugt i traileren til Lånerne (The
Borrowers)..
Venlig hilsen
Anne

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 06-11-06 10:16

AM skrev:

> Hvad er det for en symphoni der bliver spillet i filmen:
> Peter og Ulven.? Det stykke vi er ude efter, bliver også
> brugt i traileren til Lånerne (The Borrowers)..

Mon ikke det er Prokofiev: "Peter og ulven" opus 67?

--
Herluf :·)

Fra : Ukendt

Dato : 06-11-06 10:38

> Mon ikke det er Prokofiev: "Peter og ulven" opus 67?
>
> --
> Herluf :·)

Hej Herluf

Tusinde tak for svaret.
Personen jeg hjælper snakkede også om Prokofiev,men vi kunne ikke finde ud
hvad symphoni det var.
Jeg vil prøve at finde opus 67.
Venlig hilsen Anne