savage rose musikere?
Fra : ___P.Sir

Dato : 04-11-06 18:52

Så dem igår i Ringsted - fabelagtig keyboardmand, hed vist Allan...men hvem
i alverden er han? Styrede tydeligvis tropperne. Nogen der har set en liste
over de medvirkende?
Preben

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 04-11-06 19:19

___P.Sir wrote:
> Så dem igår i Ringsted - fabelagtig keyboardmand, hed vist
> Allan...men hvem i alverden er han? Styrede tydeligvis tropperne.
> Nogen der har set en liste over de medvirkende?

kun lidt af det
sakset fra http://www.musikbibliotek.dk/11299
Thomas Koppel er selvsagt uerstattelig, men Savage Rose har fundet en mere
end kompetent efterfølger i det 31-årige østjyske multitalent Palle Hjorth,
der har spillet tangenter - primært Hammond-orgel - for så forskellige navne
som På Slaget 12, Hush, Peter Sommer og PowerSolo.

Bevæbnet med hele fire tangentinstrumenter - Hammond-orgel, flygel, et
forstemt, næsten spilledåselydende opretstående klaver og en harmonika -
viste unge Hjorth både en overlegen musikalitet og en voldsom energi, når
han lod fingrene danse hen over klaviaturerne, mens hele overkroppen vuggede
med.

/Flying Hotdogs

Fra : Peter Wing Larsen

Dato : 05-11-06 13:56

"___P.Sir" <remove_pbs@adslhome.dk> wrote in message
> Så dem igår i Ringsted - fabelagtig keyboardmand, hed vist Allan...men
> hvem i alverden er han? Styrede tydeligvis tropperne. Nogen der har set en
> liste over de medvirkende?

Har du en setliste over, hvad de spillede?

Fra : ___P.Sir

Dato : 05-11-06 23:25

"Peter Wing Larsen" <peterwing@mail.dk> skrev i en meddelelse
> "___P.Sir" <remove_pbs@adslhome.dk> wrote in message
>
> Har du en setliste over, hvad de spillede?

Nej, det skrev jeg altså ikke ned. Husker dog de startede med Lost in the
Jungle, nr. 3 var et af de bedste numre, For Your love, og af de rigtig
gamle husker jeg "dear little mother"..hedder den vist (Whats in Your bag).
Ekstranummer "de kan ikke slå os ihjel" - og ekstra ekstra var bare Anisette
og keyboard Allan med Chaplins "Smile".

Jeg blev positivt overrasket - havde ikke regnet med at blive til enden, men
det gjorde jeg. Der var noget "hypnotiserende" eller fængslende over det.
Lige så godt som da jeg så dem i ..ja, omkring 1970, tror jeg !

Preben