Akkorder til "Jeg ved godt jeg ikke
Fra : Esben von Buchwald

Dato : 02-11-06 22:37

Jeg søger guitar-akkorderne til denne sang:

http://www.outbeat.com/rw/jegvedgodt.mp3

Det har umiddebart ikke været muligt at se dem nogen steder...

--
MVH: Esben von Buchwald
http://www.sbn.as

Fra : Q

Dato : 03-11-06 00:40

"Esben von Buchwald" <use-net@amokk.spam-DANMARK> skrev i en meddelelse
> Jeg søger guitar-akkorderne til denne sang:
>
> http://www.outbeat.com/rw/jegvedgodt.mp3
>
> Det har umiddebart ikke været muligt at se dem nogen steder...

Har du kigget på www.rw.dk ?... Såvidt jeg husker havde Heavy Henning lagt
tabs ud til en del af deres ting etellerandet sted på siden..

Ellers: smid en mail til ham - hans nye projekt hedder
www.heavyfuckingmetal.dk

/peter

Fra : Peter Wing Larsen

Dato : 05-11-06 14:16

"Esben von Buchwald" <use-net@amokk.spam-DANMARK> wrote in message
> Jeg søger guitar-akkorderne til denne sang:
>
> http://www.outbeat.com/rw/jegvedgodt.mp3
>
> Det har umiddebart ikke været muligt at se dem nogen steder...

Var det ikke også dig, der spurgte om akkorderne til nick og jay kompotten?
Hvad med at lære at gøre det selv? Denne sang er heller ikke kompliceret.

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 05-11-06 16:04

Peter Wing Larsen wrote:
> Var det ikke også dig, der spurgte om akkorderne til nick og jay kompotten?

Jo det var det

> Hvad med at lære at gøre det selv? Denne sang er heller ikke kompliceret.

Jeg kan godt høre den ikke er særlig kompliceret, men jeg er ved at lære
mig selv at spille guitar, og kan ikke umiddelbart lige høre mig frem
til hvilke akkorder der skal bruges, men måske det kommer med øvelsen...

Hvis denne gruppe ikke er det korrekte sted at spørge efter den slags,
vil jeg gerne henvises til et bedre sted?

--
MVH: Esben von Buchwald
http://www.sbn.as

Fra : Peter Wing Larsen

Dato : 05-11-06 16:31

> [...]
> mig selv at spille guitar, og kan ikke umiddelbart lige høre mig frem til
> hvilke akkorder der skal bruges, men måske det kommer med øvelsen...

| Eb | Eb | Ab | Ab |
| Eb | Eb | Bb | Bb |
| Eb | Eb | Ab | Ab |
| Eb | Bb | Eb | Eb |