"Where ever you'll go I will follow"... "L~
Fra : Mads Thorning Peders~

Dato : 02-11-06 22:11

eller noget i den stil. Det er en kvindelig forsanger, nummeret er ret nyt -
og jeg har siden i morges haft et lille brudstykke kørende på repeat på den
indre MP3er. Er der nogen der kan hjælpe med titel og kunstner, så bliver
jeg rigtigt, _rigtigt_ glad

--
Mvh Mads
----

Fra : Erika Larsen

Dato : 02-11-06 22:47

Mads Thorning Pedersen wrote:
> [...]
> den
> indre MP3er. Er der nogen der kan hjælpe med titel og kunstner, så bliver

Det lyder som Amy Diamond - Shooting Star.

It has removed 841 spam emails to date.
Try SPAMfighter for free now!

Fra : Mads Thorning Peders~

Dato : 03-11-06 19:54

"Erika Larsen" <erikacr40@yahoo.co.uk> skrev i en meddelelse
> Det lyder som Amy Diamond - Shooting Star.

Minsæl og sandten om ikke det var den Har lige lånt den på
www.bibliotekernesnetmusik.dk - helt fantastisk sted

Mange tak for hjælpen.

Hilsen Mads

Fra : Heidi

Dato : 06-11-06 18:00

Mads Thorning Pedersen wrote:
> "Erika Larsen" <erikacr40@yahoo.co.uk> skrev i en meddelelse
>
> Minsæl og sandten om ikke det var den Har lige lånt den på
> www.bibliotekernesnetmusik.dk - helt fantastisk sted

Det var da et rigtig godt link - men må jeg spørge hvilken version af
Windows Media Player du bruger, for jeg kan bare ikke få lov at afspille
noget af det jeg lige har lånt (det har også tidligere været et problem
med et stykke musik jeg har købt og downloadet via Bilkas hjemmeside).
Jeg får at vide at lånetiden er udløbet (den er først lige begyndt),
eller at det er fordi jeg enten ikke bruger WMP eller at det er en
gammel version (det er version 10).
Uanset hvad, så virker skidtet bare ikke!

Jeg har prøvet at slå Windows' indbyggede firewall fra, men det har
heller ingen effekt.

Nogen bud?

--
Heidi

Fra : Mads Thorning Peders~

Dato : 25-11-06 00:45

"Heidi" <xNOSPAMx@fjomp.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> (det er version 10).
> Uanset hvad, så virker skidtet bare ikke!

Jeg bruger version 10.0, og det virker fint, så jeg kan ikke lige
umiddelbart hjælpe dig

Hilsen Mads