Hit fra finland?
Fra : Propellen

Dato : 31-10-06 23:54

I starten af 90´erne, var der i danmark et hit med en finsk gruppe.
Tror det var piger & mener de sang på finsk. Lidt danceagtigt.
Nogle der kan hjælpe, trods de sparsomme oplysninger? Har googlet som
en gal...
--
Propellen

Fra : schlafen

Dato : 01-11-06 08:25

"Propellen" <not@valid.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> Tror det var piger & mener de sang på finsk. Lidt danceagtigt.
> Nogle der kan hjælpe, trods de sparsomme oplysninger? Har googlet som

kan det vare 22-Pistepirkko
http://www.22-pistepirkko.net/

Fra : Peter Juhl

Dato : 01-11-06 14:12

schlafen wrote:

> kan det vare 22-Pistepirkko
> http://www.22-pistepirkko.net/

....måske, bortset fra følgende:
- de synger ikke på finsk.
- de er ikke piger.
- de laver ikke dance.

Fra : Propellen

Dato : 01-11-06 14:57

Wed, 1 Nov 2006 08:24:46 +0100, tastede "schlafen" <luft@hansa.de>, i
dk.kultur.musik

>kan det vare 22-Pistepirkko
> http://www.22-pistepirkko.net/

Naah... Tror ikke det er kakskytkaks-pistepirkko. Den er dælme svær.
Kan bare huske det var sådan et typisk uptempo eurohit. og _mener_
helt sikkert det var på finsk..
--
Propellen

Fra : bonfils

Dato : 01-11-06 15:10

On Tue, 31 Oct 2006 23:53:34 +0100, Propellen <not@valid.invalid>
wrote:

> [...]
>Tror det var piger & mener de sang på finsk. Lidt danceagtigt.
>Nogle der kan hjælpe, trods de sparsomme oplysninger? Har googlet som

Mit bedste bud ville være Las Ketchup.
(Selv om det ikke er så mange år siden...)

--
bonfils
http://kim.bonfils.com

Fra : Lasse Skovsager

Dato : 01-11-06 22:14

Propellen wrote:
> [...]
> danceagtigt.
> Nogle der kan hjælpe, trods de sparsomme oplysninger? Har

Det var ikke Tatu?
To russiske piger?
www.tatu.ru
--
Lasse Skovsager
www.hartr.dk - vikingegruppe i Hardsyssel

Fra : Holst

Dato : 01-11-06 22:28

Lasse Skovsager wrote:

> Det var ikke Tatu?
> To russiske piger?
> www.tatu.ru

Var det det, så er det i hvert fald ikke i starten af 90'erne. t.A.T.u.
var nærmere i starten af dette årtusinde.

Fra : Lasse Skovsager

Dato : 01-11-06 22:47

Holst wrote:

> Var det det, så er det i hvert fald ikke i starten af 90'erne.
> t.A.T.u. var nærmere i starten af dette årtusinde.

ja - du har ret
Var bare lige det jeg kom til at tænke på
--