Chinatown, yellow moon og den sorte fugl
Fra : Martin

Dato : 30-10-06 18:18

Jeg har en liveversion af ovenstående nummer. Det er rigtigt fedt, men jeg
kan ikke forstå hvad Johnny Madsen synger, og i dette tilfælde er google
ikke min ven.
Er der nogen her der har teksten til Chinatown... (og som vil poste den)?
vh
Martin

It has removed 460 spam emails to date.
Try SPAMfighter for free now!

Fra : Lars Rindsig

Dato : 30-10-06 18:44

Martin skrev:

> Er der nogen her der har teksten til Chinatown... (og som vil poste den)?

Så var der jo lige en lejlighed til at finde pladen frem. Lad os se:

Taxa-Villy spiller å si' blå violin
Og Myrna synger hoochie-coochie woman
En hobby-hindu vælter sig rundt i billig vin
En danser danser tango kun for sømænd

Chinatown (Chinatown), Yellow Moon (Yellow Moon), yeah, og den sorte
fugl (sorte fugl)

En perle af en brandert dukker op i Yellow Moon
Og hvalerne de flygted' ud ad steppen
En diesel-pumpe hotdog var det enest' der var lun
Auf wiedersehen, den sad [å kotelletten?]

Og det var Chinatown ...

Fyrets lys ku' skimtes bag det gullige gardin
Og havet det løw baglæns som en kryster
Fabrikken pumper løs af si' egen årgangsvin
Og natten gav dem ild til deres lyster

Årh, Chinatown ...

Den sorte fugl den landed' som en ravn i China Town
Kun ganske få af slagsen så den komme
Tåben lukked' øjnene for fuglens rette navn
Han fik sin pris før natten den var omme

Chinatown ...

[Harmonikasolo]

Taxa-Villy spiller å si' blå violin
Og Myrna synger hoochie-coochie woman
En hobby-hindu vælter sig rundt i billig vin
En danser danser tango kun for sømænd

Chinatown ...

[Guitarsolo]

Chinatown ...

Verset med "Den sorte fugl den landed' ..." er ikke med på Halgal
Halbal-udgaven.

> Try SPAMfighter for free now!

Martin Thorborg er en skovl.

Lars

--
"Riv hele lortet ned!"

Fra : Martin

Dato : 31-10-06 17:59

"Lars Rindsig" <spam@bounce.bounce.bounce> wrote in message

> Så var der jo lige en lejlighed til at finde pladen frem. Lad os se:
SNIP

> Martin Thorborg er en skovl.
>
> Lars

Hej Lars, tusind tak. Det ville være ganske umuligt for mig at lytte den
tekst af.
martin

It has removed 464 spam emails to date.
Try SPAMfighter for free now!

Fra : Morten Møller

Dato : 07-01-07 03:10

Hej Martin

Den er som følger (skrevet af efter innercoveret til pladen af samme navn):

Taxa Villy spiller på sin blå violin
og Myrna synger hotsi-kotsi woman
en hobby-hindu vælter sig rundt i billig vin
en danser danser tango kun for sømænd.

Chinatown, Yellow Moon og den sorte fugl.

En perle af en brandert dukker op i "Yellow Moon"
og hvalerne de flygter ud på steppen
en dieselpumped hot dog var det eneste der var lun
aufwiederseen sad endnu på læben.

Chinatown...

Fyrets lys ku skimtes bag det gullige gardin
og havet det løb baglæns som en kryster
fabrikken pumpede løs af sin egen årgangsvin
natten gav dem ilt til deres lyster.

Chinatown...

Den sorte fugl den landede som en ravn i Chinatown
kun ganske få af slagsen så den komme
tåben lukkede øjnene for fuglens rette navn
han fik sin pels før natten den var omme.

Chinatown...

Mvh. Morten