Mtv-halløj på Rådhuspladsen
Fra : Christian Muus

Dato : 29-10-06 21:35

Jeg gik lige forbi Rådhuspladsen, hvor de vist er ved at line op til MTV
European Awards, som jeg så vidt jeg ved skal foregå i Bella Centret ifølge
den officielle hjemmeside...men hvad sker der så på Rådhuspladsen? Det så ud
til at det var en større scene der skulle være

vh Christian

Fra : Holst

Dato : 29-10-06 22:00

Det spørgsmål kan du nok finde svar på her: http://ema.mtv.tv/

Fra : Mathias

Dato : 29-10-06 22:14

Christian Muus wrote:

> [...]
> den officielle hjemmeside...men hvad sker der så på Rådhuspladsen? Det så ud
> til at det var en større scene der skulle være

Arrangementet i Bella Centret er så vidt jeg har forstået kun for de
kendte. På rådshuspladsen vil showet blive vist på storskærm, men man
skulle til audition for at kunne købe billetter dertil.

- Mathias

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 29-10-06 22:27

Mathias skrev:
> Arrangementet i Bella Centret er så vidt jeg har forstået kun for de
> kendte. På rådshuspladsen vil showet blive vist på storskærm, men
> man skulle til audition for at kunne købe billetter dertil.

Et par af showets liveoptrædender skal vist også foregå på
Rådhuspladsen.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 29-10-06 22:53

Christian Muus skrev:

> Jeg gik lige forbi Rådhuspladsen, hvor de vist er
> ved at line op til MTV European Awards, [...]

Man kan se noget af opstillingen fra Politikens
webcam:

http://politiken.dk/services/webcam/
--
Herluf :·)

Fra : Søren Nielsen

Dato : 30-10-06 14:07

Christian Muus wrote:
> [...]
> Centret ifølge den officielle hjemmeside...men hvad sker der så på
> Rådhuspladsen? Det så ud til at det var en større scene der skulle

Jeg kunne ikke helt lade være med at undre mig, over et indslag i Nyhederne
igår: nu skal man åbenbart til *audition* bare for at blive publikum til det
MTV-cirkus. De skulle lige tjekke, om man kunne skrige højt nok og kaste de
rigtige håndtegn.
Hvis nu musikken havde været god nok, så var det såmænd nok kommet helt af
sig selv....

Søren

Fra : Dopedog

Dato : 31-10-06 09:31

> [...]
> højt nok og kaste de rigtige håndtegn.
> Hvis nu musikken havde været god nok, så var det såmænd nok kommet helt af

Musikken ? Troede vi snakkede om eMpTyV :)

Fra : Bruno

Dato : 31-10-06 22:10

Søren Nielsen wrote:

> [...]
> rigtige håndtegn.
> Hvis nu musikken havde været god nok, så var det såmænd nok kommet helt af

Sådan er det med TV. Programmet på scenerne vil sikkert også være præget
af, at der skal være reklamepauser.

De delte forøvrigt 1000 billetter ud på Rådhuspladsen i morges, der var
et par af mine kolleger som fik fordi de lige kom forbi på det rigtige
tidspunkt.

Mvh
Bruno