EFTERLYSNING: Fender Telecaster 52 America~
Fra : Thomas Bruun

Dato : 29-10-06 18:27

Hej

Søndag d.24/7 2005 mellem 19.50 og 23.45 fik jeg stjålet en Fender
Telecaster ´52 American Vintage blonde/med sort slagplade og den har
serienummer 50 353 magen til den her :
http://www.fender.com/products/search.php?partno=0100202850

Den er stjålet fra et kælder-lokale i Århus syd,men den kan jo være

hvor som helst lige nu.Men måske en eller anden har set den,eller
fået den tilbudt, i det godt et års tid der er gået siden den blev
stjålet.

Der er ingen dusør,da jeg ikke mener man skal betale for at få sin
retmæssige ejendom tilbage.For selvom jeg ikke har guitaren hos mig,er

det stadig min og jeg kan bevise det!

Mvh
Thomas Bruun