Springsteen
Fra : Steffen

Dato : 29-10-06 19:01

Fed koncert i Parken igår.. Men jeg kom lige i tanke om en sang fra Forum
sidste gang han gæstede DK. I teksten indgik "rattlesnake highway" og og jeg
hørte også dem der sad bag mig sige at den hed sådan, men har ikke kunne
finde noget hverken på springsteen eller nogen andre af den titel. Nogen bud
?

Fra : Peter Westh

Dato : 29-10-06 17:32

"Steffen" <lilbrorspam@galnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg hørte også dem der sad bag mig sige at den hed sådan, men har ikke
> kunne finde noget hverken på springsteen eller nogen andre af den titel.

John Fogerty har et nummer med den titel på albummet "Blue moon swamp" fra
1997.

/P

Fra : Steffen

Dato : 29-10-06 19:45

Det er ikke det.

Fra : Jeppe

Dato : 29-10-06 18:27

Steffen wrote:
> [...]
> finde noget hverken på springsteen eller nogen andre af den titel. Nogen bud

Lyder mest som 'Promised Land', der starter med 'On a rattlesnake
speedway...'.

Ellers kan du finde sættet her:
http://www.brucesetlists.com/setlist_res.php?d=22&m=6&y=2005

mvh