Hvem er det?
Fra : Martin Bak

Dato : 29-10-06 11:32

Er der nogen der kan høre navnet, eller måske ved hvem artisten på dette
klip er?

http://www.compfused.com/directlink/3697/

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Martin Ploug

Dato : 29-10-06 11:54

"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> wrote in message
> Er der nogen der kan høre navnet, eller måske ved hvem artisten på dette
> [...]

Hej Martin

Erik Mongrain
http://www.erikmongrain.com/

Fik øje på, at det står i starten i bunden af skærmen.

Han er sgu meget sej til at spille

Mvh. Martin

----
Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Ukendt

Dato : 29-10-06 11:50

> Er der nogen der kan høre navnet, eller måske ved hvem artisten på dette
> klip er?
>
> http://www.compfused.com/directlink/3697/

Erik Mongrain. Det står også på skærmen....

http://www.erikmongrain.com

--
Michael

Brugt pigetøj sælges på www.sitecenter.dk/pigetoej
Brugt drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/drengetoej

Fra : Martin Bak

Dato : 29-10-06 12:43

Tak til jer begge.

Blæret hjemmeside hvor der også er en ret stor debatdel. Han deltager selv
flittigt i debatten og deler rundhåndet ud af tips og tricks. Foreksempel om
hvordan guitaren er stemt og hvilken teknik han bruger osv.

For eksempel i denne tråd:

http://www.erikmongrain.com.diffuzion.net/viewtopic.php?t=686&postdays=0&postorder=asc&start=15

Martin