Ny cd. Lewis (?) - The Last Man Standing
Fra : Dopedog

Dato : 28-10-06 13:55

Hejsa.

Min far har snart fødselsdag og ønskede sig en CD som hed noget i stil med
"JJ LEWIS - THE LAST MAN STANDING". Noget hvor vedkommende sang sammen med
en masse andre. Nogen der ved hvad det præcist er for en ?

-Ronnie

Fra : Dopedog

Dato : 28-10-06 14:39

> [...]
> "JJ LEWIS - THE LAST MAN STANDING". Noget hvor vedkommende sang sammen med
> en masse andre. Nogen der ved hvad det præcist er for en ?

Nå fandt selv ud af at det var Jerry Lee Lewis

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 28-10-06 14:50

Dopedog skrev:
> [...]
> stil med "JJ LEWIS - THE LAST MAN STANDING". Noget hvor vedkommende
> sang sammen med en masse andre. Nogen der ved hvad det præcist er

Det er den gamle rock'n'roller Jerry Lee Lewis, der har lavet en plade
for første gang i et årti. Samarbejdspartnerne var en masse kendte
folk, og den fik en fremragende anmeldelse i Politiken.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : aab

Dato : 29-10-06 13:25

"Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> for første gang i et årti. Samarbejdspartnerne var en masse kendte
> folk, og den fik en fremragende anmeldelse i Politiken.

Og så er det en rigtig god plade Jerry og hans venner har lavet.
Købte den selv i San Fransisco for en måned siden; men jeg har
endnu ikke set den herhjemme, hverken i Fona eller Føtex (O.K.
de er jo også sunket ned på top 20 niveauet); men heller ikke
TP-musik havde den, i hvert fald ikke i tirsdags.

Med venlig hilsen
Anker Andreasen

Fra : Steffen

Dato : 29-10-06 19:51

109 kr -portofrit.på cd-wow
;http://www13.cd-wow.dk/detail_results.php?product_code=1047441

Hvis man er til rock and roll/country/Boogie a la Jerry Lee Lewis/Johnny
Cash/Rolling stones/John Fogerty så er det her et rigtig godt køb. Jeg kan
godt anbefale den ihvertfald

Steffen

Fra : Dopedog

Dato : 29-10-06 21:20

> [...]
> Cash/Rolling stones/John Fogerty så er det her et rigtig godt køb. Jeg kan

Den er hermed bestilt. Ved du cirka hvor lang tid der går før den ankommer ?
Han har nemlig fødselsdag på lørdag

Fra : Steffen

Dato : 31-10-06 17:18

inden for 8-10 dage vil jeg tro, hvis de har den hjemme.