Jazz Kælderen / jazzmusic.dk
Fra : Karsten Enevoldsen

Dato : 27-10-06 23:25

Hej gruppe.

Ved nogen, hvad der lige sker med subject.

I anledning af sin fars 50 års fødselsdag bestilte min datter august
måneds tilbud -Miles Davis "The Complete Prestige Recordings 1951 -
1956." På trods af adskellige henvendelser er intet sket.
Fødselaren er mildest talt utålmodig

Karsten

Fra : Karsten Enevoldsen

Dato : 27-10-06 23:34

Karsten Enevoldsen skrev:
> [...]
> måneds tilbud -Miles Davis "The Complete Prestige Recordings 1951 -
> 1956." På trods af adskellige henvendelser er intet sket.

Hovsa...af hensyn til sproggruppen ...der skal selvfølgelig stå -
adskillige..beklager
/Karsten

Fra : Michael Westi

Dato : 28-10-06 21:20

"Karsten Enevoldsen" <volds@fjerndettemail.dk> skrev i en meddelelse

> Hovsa...af hensyn til sproggruppen ...der skal selvfølgelig stå -
> adskillige..beklager
> /Karsten

Min erfaring med Jazzkælderen er at de ikke er de hurtigste, når det drejer
sig om at levere varen. Desværre...
Har selv prøvet flere gange, med ventetider på 2-3 mdr.

Mvh Michael

Fra : Karsten Enevoldsen

Dato : 29-10-06 15:24

Michael Westi skrev:
> [...]
> sig om at levere varen. Desværre...
> Har selv prøvet flere gange, med ventetider på 2-3 mdr.

Tak for svaret.Jeg væbner mig med tålmodighed.

/Karsten