Oasis Greatest Hits !
Fra : Peter Heide

Dato : 27-10-06 00:13

Det hedder den ikke ,men Stop The Clocks - 2 x cd + en DVD med blandet
fra overskudslageret.

Har fandme aldrig kunne se noget i den gruppe. Har lige slæbt mig igennem
ca. 100 min. Oasis. Det er en slem omgang at komme igennem.

De stjæler simpelthen fra alt og alle især fra T.Rex, Beatles, Velvets og
Rolling Stones og fra dem selv ( fra deres egne tidligere hits )

OK; Wonderwall, Morning Glory og .....øhmm ,er sgu da gode toetappers men
borstet fra dem : hvor er det røvkedeligt !

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 27-10-06 09:56

Peter Heide <pheide@ofir.dk> wrote:

> [...]
>
> OK; Wonderwall, Morning Glory og .....øhmm ,er sgu da gode toetappers men
> borstet fra dem : hvor er det røvkedeligt !

Men det viste du jo nok i forvejen ... hvorfor dælen har du så købt
opsamlingen !?

/thomas

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

Fra : Steen

Dato : 29-10-06 16:08

Peter Heide skrev:
> [...]
>
> De stjæler simpelthen fra alt og alle især fra T.Rex, Beatles, Velvets og
> Rolling Stones og fra dem selv ( fra deres egne tidligere hits )

Når nu ingen af de ovennævnte bands gad skrive Live Forever, Champagne
Supernova og Don't look back... så fint med mig Oasis tog sig sammen til
det. Hvordan du har fået fat i skiverne 3 uger før udgivelsen ved jeg
ikke, men kan du så ikke lige fortælle mig, om Champagne Supernova er
med en ren intro og det samme med Morning Glory (bare mht. outro), for
så vil jeg da nok også investere i skidtet.

Mvh.
Steen