Meat Loaf
Fra : Great Dane

Dato : 24-10-06 12:10

Hej NG.
Jeg har lige købt den nye Meat Loaf cd Bat Out Of Hell III.

Vil bare lige sige til de der er til kødbjerget.
Dette er en suveræn cd.
Med sig har han Steve Vay, Eric Sardinas, Brian May og Eric Bazilian.
derudover er numrene skrevet af Jim Steinman, Diane warren og Desmond Child.

Suveræn cd.
.....jeg købte DVD udgaven som dog er noget lort (DVD'en altså) Så spar du
roligt de penge.

Hilsen Kim

Fra : Mads Breddam

Dato : 24-10-06 15:38

> [...]
>
> Suveræn cd.
> ....jeg købte DVD udgaven som dog er noget lort (DVD'en altså) Så spar du

Hvad er der da med dvd'en? Hvad er der på dvd'en?

Kan du give en beskrivelse i forhold til de andre Bat-plader?

Derudover er jeg lidt skeptisk. Er selv begejstret for de tidligere Bat's,
men det forlyder sig, at Jim Steinman skulle mangle meget på denne plads.
Jeg ved han har skrevet nogle af sangene, men har slet ikke været så meget
med som han plejer. Sammenlignet med andre "ikke-Steinman-Loaf"-plader,
tænker jeg nok, at pengene er bedre sparet. Men, men... Det er jo en
Bat-plade.

--
Mvh.:
Mads Dupont Breddam

Fra : Great Dane

Dato : 25-10-06 09:37

"Mads Breddam" <fuck@spam.suckers> skrev i en meddelelse

> [...]
> med som han plejer. Sammenlignet med andre "ikke-Steinman-Loaf"-plader,
> tænker jeg nok, at pengene er bedre sparet. Men, men... Det er jo en

Jeg synes den er helt i tråd med andre tidlige Meat Loaf skiver.

Dvd'en har 3 tracks. En musikvideo som er fra nummeret, The Monster Is
Loose', men det er kun en masse sammenklip fra tidligere videoer.
Et andet nummer er en animations trailer for selve albummet.
Tilsidst er der en dokumentar af Makinf Of Bat Out Of Hell III.
Ikke noget som er specielt fedt.

Hvi sdu får lyst, så er der et dybere gennemgang af cd'en på
www.rocknation.dk
under NYE ALBUMS.

Hilsen Kim

Fra : lhs

Dato : 30-10-06 22:54

Hej

Jeps den er såmen fed den nye med Meat, man ægres bare af alt den genbrug,
eller også er det netop pga. genbruget og nostalgien et Meats plader er
fede...

Anyway lidt sjove anekdoter er der aligevel, Seize the night indeholder
temer fra såvel noget Bonny Tailor noget men med et hoved tema genbrugt fra
Steinmanss/POlanskis musical over Tanz der Vampire:
http://www.tanz-der-vampire.de/

Its all coming back to me og The future er taget fra et sSteinman album med
et koncept band Pandoras Box
http://en.wikipedia.org/wiki/Original_Sin_%28album%29

der hvist originalt var skrevet som et Bat 2 album, men så var Meat og Jim
blevet uvenner - igen, igen.. og så fandt Steinman nogle kvinder der kunne
lave numrene.. Rock and Roll er morsomt.. Er der andre der kender andre
anekdoter eller lign. fra dette album - nye Meat Album ?

Lars HS