Hvor køber man musik (download)
Fra : Max

Dato : 20-10-06 22:42

Hej

Når man lige mangler et nummer og det ikke findes hos
TDC eller biblioteket, hvor køber man det så henne ?

Mvh Max

Fra : Ralph Køster

Dato : 21-10-06 11:21

Hvad mangler du?

Ralph

Fra : Max

Dato : 21-10-06 11:48

Hej Ralph

> Hvad mangler du?

Det var noget generelt jeg tænkte på, en side hvor man kan
hente det der sådan lige dukker op at man kunne tænke sig
at checke. Forleden tænkte jeg på Elton John's LP "The Fox"
og gad ikke hente den i reolen og lægge den på pladespilleren,
så er det jo nærliggende at kikke efter den som download, men
det eneste sted jeg kunne finde den var hos et firma med
adresse i Moskva og dem er jeg ikke begejstret for at give
mine Visa detaljer og den slags til.

Mvh Max

Fra : Ralph Køster

Dato : 21-10-06 12:51

OK.
Jeg troede at det var nogle enkelte specielle numre.
Jeg har næsten alt og et enkelt nummer ville være ok at sende.
Man skal heller ikke være hellig, men heller ikke dele alt.

Ralph.

Fra : schlafen

Dato : 21-10-06 14:15

"Ralph Køster" <Deterligemeget@email.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har næsten alt og et enkelt nummer ville være ok at sende.

har du Tommy P med Mit Liv????

Fra : Ralph Køster

Dato : 21-10-06 17:23

Jeg er faktisk ikke end gang klar over hvem Tommy P. er.
Sorry...

Jeg ved ellers meget om musik.

Ralph

Fra : Allan Krautwald

Dato : 22-10-06 10:01

> har du Tommy P med Mit Liv????

Den har jeg da

Fra : Max

Dato : 21-10-06 17:03

Hej Ralph

> Jeg troede at det var nogle enkelte specielle numre.
> Jeg har næsten alt og et enkelt nummer ville være ok at sende.
> Man skal heller ikke være hellig, men heller ikke dele alt.

Jeg forstår dig udmærket, og det var en pæn tanke, men som
du selv siger, man skal kende sine grænser.

Mvh Max

Fra : -V-

Dato : 21-10-06 17:26

On Oct 21, 6:23 pm, "Ralph Køster" <Deterligeme...@email.dk> wrote:
> Jeg er faktisk ikke end gang klar over hvem Tommy P. er.
> Sorry...
>
> Jeg ved ellers meget om musik.

Ja, det er klart - du har jo *alt*.

-V-

Fra : Ralph Køster

Dato : 22-10-06 09:22

Kender du betydningen af ordet "næsten".
Nej det tænkte jeg nok.så spar dine latterlige kommentarer,tak.

Ralph

Fra : -V-

Dato : 22-10-06 14:31

Ralph Køster skrev:
> Kender du betydningen af ordet "næsten".
> Nej det tænkte jeg nok.så spar dine latterlige kommentarer,tak.

Nu er det jo ganske en ganske pretentiøs udmelding at komme med, "Jeg
ved ellers meget om musik", og ovenikøbet påstå at man "næsten har
alt", så du havde ikke forestillet dig at du ville slippe for
kommentarer, vel?

Istedet for at blive pigefornærmet, kan du så ikke forklare hvordan
det kan være at du har 'næsten alt', for det er *satme* meget musik.

-V-

Fra : Ralph Køster

Dato : 23-10-06 08:00

Ja eller også kunne du bruge din energi på at fortælle hvem han er!!!
Jeg er ikke fornærmet.
Jeg undrer mig bare over at du ikke læser det du svarer på.

Fra : -V-

Dato : 24-10-06 14:21

Ralph Køster wrote:
> Ja eller også kunne du bruge din energi på at fortælle hvem han er!!!

Jeg ved skam ikke hvem han er.

Men jeg påstår heller ikke at vide meget om musik, ejheller at have
'næsten alt'...

> Jeg er ikke fornærmet.
> Jeg undrer mig bare over at du ikke læser det du svarer på.

Nu snakker du vist både sort og quoter lidt uhensigtsmæssigt.

-V-

Fra : Allan Krautwald

Dato : 24-10-06 14:47

Nu snakker du vist både sort og quoter lidt uhensigtsmæssigt.

Er der slet ingen der vil vide hvem han er