? om Music Collector
Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 19-10-06 15:06

Hej

Jeg var i går ovre ved en kammerat, og kiggede lidt i hans Music
Collector, som han har opdateret til version 7.0 build 3.

Jeg ledte efter muligheden for at generere en HTML udgave af hans
database, men kunne ikke finde den.

Det er i min version, som jeg ikke har opdateret siden version 6.9
build 6.

Findes denne mulighed ikke mere?

I så fald vil jeg ikke opdatere, som jeg overvejede den anden dag.

--
Slet transportmidlet før dk
__o

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 19-10-06 15:22

Poul Erik Lindaa skrev:

>Jeg ledte efter muligheden for at generere en HTML udgave af hans
>database, men kunne ikke finde den.

er det en "Pro" som vennen har ?
Export til html virker jo kun i Pro version i følge
http://www.collectorz.com/music/
ellers er det "File" - "Export to" - "HTML" i PRo

>Findes denne mulighed ikke mere?

Jo den findes stadig i lego-look programmet version 7.0 build 3 (har den
selv.

>I så fald vil jeg ikke opdatere, som jeg overvejede den anden dag.

Jeg ville gerne nedgradere til før den fik sit lallede lego-look

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 19-10-06 16:01

On 19 Oct 2006 14:21:35 GMT, "Ivan V. Klattrup"
<ivan.klattrup@gmail.com> wrote:

>er det en "Pro" som vennen har ?
>Export til html virker jo kun i Pro version i følge
>http://www.collectorz.com/music/
>ellers er det "File" - "Export to" - "HTML" i PRo

Så må det jo "ikke" være en pro version han har.

Og jeg tror jeg beholder den verion jeg har.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 19-10-06 17:28

Poul Erik Lindaa skrev:

>Og jeg tror jeg beholder den verion jeg har.

At opgradere fra den ene lego-look version til en anden lego-look version
skader ikke.

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Max

Dato : 19-10-06 15:26

Hej Poul Erik

> Findes denne mulighed ikke mere?

Findes der ikke noget der hedder File - Export - HTML ?

Mvh Max