Så er vi sejlet....
Fra : Leon Hulstroem

Dato : 30-11-06 22:31

Her er lige lidt til at få smilet frem... i denne grå tid

http://www.youtube.com/watch?v=4-PpU8MUbHE&mode=related&search=

Leon
---
Sejl blyfrit - Sejl Hobie Cat
http://sejlernoerd.spaces.live.com

Fra : Allan

Dato : 01-12-06 13:41

> Her er lige lidt til at få smilet frem... i denne grå tid
>
> http://www.youtube.com/watch?v=4-PpU8MUbHE&mode=related&search=

Uha - det går stærkt Godt der er "Mute" knap - enten er jeg blevet
gammel, eller så var det noget forfærdeligt "musik" der var mixet ind....

mvh
Allan

Fra : Ole P.

Dato : 01-12-06 17:01

Allan wrote:

> Uha - det går stærkt Godt der er "Mute" knap - enten er jeg blevet
> gammel, eller så var det noget forfærdeligt "musik" der var mixet
> ind....
Gammel eller ej; det ER noget forfærdelig "musik".

--
hilsen Ole

Fra : Leon Hulstroem

Dato : 01-12-06 17:20

> Gammel eller ej; det ER noget forfærdelig "musik".

GGGGGGGGGGGG Jeg syntes nu ikke lidt rock i synagoen gør noget, det kunne
ha' været meget værre.

-Leon
Ps.: Behøver jeg at nævne at Dansk top ikke findes i min samling.