Til Folmer Rasmussen
Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 07-10-06 15:04

hej.

Kommer du her ? http://fishki.net/comment.php?id=14232
Og ved du/i hvor det er ?
--
/ad

Fra : Ukendt

Dato : 07-10-06 15:45

FY FOR SATAN...

http://de.fishki.net/picsr/kennedytunnel_14.jpg

Det kan man da ikke overleve...

mvh
Morten

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 07-10-06 16:03

On Sat, 7 Oct 2006 16:04:16 +0200, "Awul Dasfilshabeda"
<th.nyhedsgruppe@gmail.com> wrote:

>hej.
>
>Kommer du her ? http://fishki.net/comment.php?id=14232
>Og ved du/i hvor det er ?

Ja, jeg ved godt hvor det er. Det er i Antwerpen.

Det firma jeg kører for har faktisk en stor lejlighed i Antwerpen som
vi bruger af og til når vi ikke ka' li' den beifahrer vi har fået.

Tunellen bruger vi ikke ret meget, da vi som regel skal til Paris.

Kennedy-tunellen har i øvrigt lige været lukket for lastbiler i meget
lang tid, da de har hovedrenoveret den.

Nu kan de begynde forfra, kan jeg se.

Det er ellers lidt af et uheld de har fået banket ned, der. .o(((

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Martin Bak

Dato : 07-10-06 16:18

> Ja, jeg ved godt hvor det er. Det er i Antwerpen.
>

> Det er ellers lidt af et uheld de har fået banket ned, der. .o(((

Puha.. :(

Den der Jumpy, den ser ikke for smart ud. Er der nogen der kan identificere
den blå personbil? Måske en ældre Nissan? Eller er der træk af Saab i den?

Martin

Fra : Rasmus Lauritsen

Dato : 07-10-06 16:24

Martin Bak wrote:

> Den der Jumpy, den ser ikke for smart ud. Er der nogen der kan identificere
> den blå personbil? Måske en ældre Nissan? Eller er der træk af Saab i den?
>
> Martin

Bedste bud jeg har hørt indtil videre er en Ford Sierra.

<http://www.users.dialstart.net/~pom90/cars/sierra2b.jpg>
vs.
<http://de.fishki.net/picsr/kennedytunnel_07.jpg>

Men hvad siger i?

mvh.
Rasmus

Fra : Brian

Dato : 07-10-06 16:33

"Rasmus Lauritsen" <rasmus.lauritsen@ggmail.com> skrev i en meddelelse
> <http://www.users.dialstart.net/~pom90/cars/sierra2b.jpg>
> vs.
> <http://de.fishki.net/picsr/kennedytunnel_07.jpg>

Se baglygten/blinklyset - på sierra'en er det afrundet mod fronten af bilen,
på den smadrede bil er der en helt lige kant mod fronten...

Fra : Basil

Dato : 07-10-06 20:00

Martin Bak tastede følgende:
> [...]
> den blå personbil? Måske en ældre Nissan? Eller er der træk af Saab i den?

Siden af baglygter indikerer at det en en Corolla KE10 eller KE20. Jeg
hælder mest til KE20.
Kai

Fra : Martin Bak

Dato : 07-10-06 16:23

> On Sat, 7 Oct 2006 16:04:16 +0200, "Awul Dasfilshabeda"
> <th.nyhedsgruppe@gmail.com> wrote:
>

> Det er ellers lidt af et uheld de har fået banket ned, der. .o(((

Utroligt, at tankbilen fra Hans Klaeser (der er tilsyneladende 2 af dem)
ikke har fået så meget som en ridse bagtil.

Martin

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 09-10-06 17:37

Takker for info !
--
/ad

Fra : Regnar Bang Lyngsø

Dato : 07-10-06 16:13

Awul Dasfilshabeda wrote:

> Kommer du her ? http://fishki.net/comment.php?id=14232
> Og ved du/i hvor det er ?

Mon ikke det er Kennedytunnelen i Antwerpen?

Knus
Regnar

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 07-10-06 16:24

On Sat, 07 Oct 2006 17:13:18 +0200, Regnar Bang Lyngsø
<regnar@writeme.com> wrote:

>Mon ikke det er Kennedytunnelen i Antwerpen?
>
>Knus
>Regnar

>--

Synes du ikke der er knust nok på billederne?

Men ellers har du ret. Den var ellers lige blevet så fin.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Martin Kristensen