Chevolet Nubira - Hvordan får man radioen ~
Fra : Per Olsen

Dato : 07-10-06 07:05

Hej Alle

Jeg har jo som nok nogle af jer ved købt en checolet nubira og er rigtig
rigtig glad for den, men jeg kan ikke finde ud af at tage radioen ud af
den!!
- Jeg vil gerne ha monteret en telefon holder på et af de der hersens
beslag, men radioen vil ikke ud.
Det er en blaupunkt radio den er født med, m cd spiller.
Der er ikke lige til at finde noget modelnummer på den.

Hvordan får man den ud, der er ingen afmonterings dimser med i bilen....

Og en helt anden ting hvordan får man skildt front stykket af der hvor
radioen sidder i... dælme de nye biler er godt pakket.
Det er stationcar modellen....

Mvh Per

Fra : Kasper Christensen

Dato : 07-10-06 07:25

> Hvordan får man den ud, der er ingen afmonterings dimser med i bilen....

Jeg ville høre forhandleren, for det er vist normalt at man får dem med.
Ved blaupunkt er det nogle små tynde u-bøjler der skal bruges til de 4
huller foran.

Mvh

Kasper

Fra : Kent Glerup

Dato : 07-10-06 07:43

On Sat, 07 Oct 2006 08:24:46 +0200, Kasper Christensen
<news_fjerndette@kasperc.dk> wrote:

>Jeg ville høre forhandleren, for det er vist normalt at man får dem med.
>Ved blaupunkt er det nogle små tynde u-bøjler der skal bruges til de 4
>huller foran.

Og hvis der er disse 4 huller, finder man blot fire søm, eller 4 af
konens strikkepinde :)

Så er den snart ude!

/Kent Glerup

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 07-10-06 07:52

Kent Glerup wrote:

> Og hvis der er disse 4 huller, finder man blot fire søm, eller 4 af
> konens strikkepinde :)
>
> Så er den snart ude!

Måske. Nogle radioers "pinde" er skæve - det er de f.eks. til min Blaupunkt.

--
Per, Esbjerg

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 07-10-06 11:03

> Ved blaupunkt er det nogle små tynde u-bøjler der skal bruges til de 4
> huller foran.

Og dog, sådan er det i hvert fald ikke konsekvent mere - jeg har en
Blaupunkt radio (ca. 1 år gammel), hvor der 2 stk. ispindeagtige udtagere
med, og ikke de karakteristiske 4 huller.

Andreas M. Hansen

Fra : John N. H.

Dato : 07-10-06 17:14

"Kasper Christensen" skrev i en meddelelse:

> Jeg ville høre forhandleren, for det er vist normalt at man får dem
> med. Ved blaupunkt er det nogle små tynde u-bøjler der skal bruges til
> de 4 huller foran.

Sådan er det altså ikke lige på _den_ radiomodel. Hvordan den fås ud,
ved jeg ikke, men jeg har nu heller ikke planer om at pille min ud.
John N. H.
Chevrolet Nubira 1,6 SX STC

Fra : Per Olsen

Dato : 13-10-06 07:51

Hej Alle

Blot til info - så skal front panelet af der hvor varmeapp osv sidder, så
kan man løsne de to skruver i siden som holder radioen fast.
Men pas på... front panelet sidder MEGET godt fast og kan nemt knække...

Mvh Per