Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Filtre til Canon Powershot A20
Fra : Peer Klercke

Dato : 25-06-01 10:15

Hej,

Kan man få filte, der passer til et Canon Powershot A20 - f.eks. et
polaroid til at dæmpe kraftigt lys?

Umiddelbart er det eneste tilbehør, der står på canon.dk, vidvinkel og
forsatslinse - men måske, der er andre der laver noget, der passer?

--
Peer Klercke <peer(a)klercke.dk>
I represent myself.

Fra : The Webcat

Dato : 26-06-01 17:33

Nej det kan man ikke, desvære. Jeg har set et adapter der passer til stativ
gevinet, hvor man kan montere et filter. Men om det passer til A 20, er et
godt spørgsmål. Adapter er lavet af Agfa.
Desuden skal du dæmpe kraftigt lys, er et ND filter bedere.

Fra : Sven Ole Pedersen

Dato : 27-06-01 17:01

Se en adapter hos: http://www.ckcpower.com/canonad.htm
MVH