MS Windows
briani 27239
Windows XP opstart
Fra : Mate

Dato : 30-11-06 16:55

Når jeg tænder for min PC (m/ Win. XP-home) gør den indlæsningen helt
færdig, men en af mine venner skal vælge sit brugernavn, inden indlæsningen
er helt færdig, hvilket han gerne vil undgå.
Han er eneste bruger, så der ikke nogen valgmulighed...
Hvor kan man ændre det? Jeg har været rundt i "Brugerkonti", men kan ikke
finde noget, der ændrer dette.

Vh/ Poul.

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 30-11-06 21:58

"Mate" <aspolFJERN@DETTEwebspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Han er eneste bruger, så der ikke nogen valgmulighed...
> Hvor kan man ændre det? Jeg har været rundt i "Brugerkonti", men kan ikke

Start - Kør skriv
control userpasswords2
Så kan du nok selv se, hvor fluebenet skal fjernes

Kurt

Fra : Desserten

Dato : 01-12-06 08:29

> [...]
> Han er eneste bruger, så der ikke nogen valgmulighed...
> Hvor kan man ændre det? Jeg har været rundt i "Brugerkonti", men kan ikke

Jeg gætter på han har installeret noget NetFrame 1.1 og den skaber en
NetFrame konto som du bare skal slette.........du kan også hente en update
til NetFrame som retter lige netop dette problem.................

Her er service pakken til NetFrame 1.1

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=A8F5654F-088E-40B2-BBDB-A83353618B38&displaylang=en

Fra : Mate

Dato : 01-12-06 11:57

Hej Kurt og "Desserten"!

Tak for jeres svar. Det bliver nok først engang i næste uge, jeg får set på
det, men nu har jeg da lidt at "gøre godt med".

Mvh
Poul.

Fra : Peter

Dato : 01-12-06 13:23

> [...]
> Han er eneste bruger, så der ikke nogen valgmulighed...
> Hvor kan man ændre det? Jeg har været rundt i "Brugerkonti", men kan ikke

Det klarer du meget nemt.
Højreklik denne computer og vælg administrer/lokale brugere og
grupper/brugere.
deaktiver evt. gæste- og ASPNET konti.
På min egen comp. var det kun nødvendig at deaktiver gæste konto.

PeterB