win2000 pro
Fra : Preben Finne

Dato : 25-06-01 08:16

Hej

Under win 2000 virker mit lasat 2 ikke...den kommer og siger at..modem ikke
tilsluttet nogen løsning på dette ?? bruger version 1,37

med venlig hilsen

Preben

Fra : Madsen

Dato : 25-06-01 12:41

"Preben Finne" <prebenvf@image.dk> skrev:

> Hej
>
> Under win 2000 virker mit lasat 2 ikke...den kommer og siger at..modem ikke
> tilsluttet nogen løsning på dette ?? bruger version 1.37

Mener du Lasat Speed II?

Bruger du USB-stikket? Det er noget gylle og det fungerer ikke
optimalt. Jeg har fået at vide af TDC support at man hellere skal
bruge seriel, da USB-driveren alligevel ikke fungerer som den
skal, og det kunne jeg bestemt mærke. (Andre er måske mere
heldige.)

Jeg bruger Lasat SpeedII under Win2000 Pro DK og det virker
fint nok med seriel lige nu.

Bruger også Firmware 1.37 og Lasat Speed II PnP driveren fra
dette link:
<http://www.eicon.com/support/helpweb/lasat/downloads/spd2/spd2win2k.exe>

Konfigurationsprogrammet jeg bruger er det der hedder 2, 0, 1, 5
og det er det der passer til firmwareversion 1.37
<http://www.opasia.dk/kundeservice/isdn2/speedii/index.shtml>

--
Mvh. Madsen
Remove »who« in email.

Fra : Preben Finne

Dato : 27-06-01 11:13

Hej

Jeg har fået den til at virke under win2000
men usb lampen lyser hele tiden har det nogen betydning??

Preben

Fra : Madsen

Dato : 27-06-01 14:41

"Preben Finne" <prebenvf@image.dk> skrev:

> Jeg har fået den til at virke under win2000
> men usb lampen lyser hele tiden har det nogen betydning??

Den skulle gerne kun lyse hvis du har forbundet den via USB.
Min lyser på den knap der hedder COM, men kun når jeg har
forbindelse til Internettet. Da jeg kørte med USB mener jeg at
USB-lampen lyste hele tiden, men kan faktisk ikke huske det.

--
Mvh. Madsen
Remove »who« in email.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-06-01 19:17

Wed, 27 Jun 2001 15:40:55 +0200, skrev "Madsen"
<madsens@whomail.dk>:

> Da jeg kørte med USB mener jeg at
>USB-lampen lyste hele tiden, men kan faktisk ikke huske det.

Ikk' hos mig, der lyser USB kun, når jeg er på nettet.

Ellers er det kun Ready, der lyser.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Madsen

Dato : 27-06-01 19:20

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> skrev:

> Ikk' hos mig, der lyser USB kun, når jeg er på nettet.
>
> Ellers er det kun Ready, der lyser.

Okay. Så har den sikkert også kun lyst når jeg har været på
nettet her. Var også lidt i tvivl.

--
Mvh. Madsen
Remove »who« in email.