vis nummer
Fra : Hammer

Dato : 25-06-01 07:50

kan det lade sig gøre at få mit lasat modem til at vise nummer på computeren

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 25-06-01 09:35

"Hammer" <hammer@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> kan det lade sig gøre at få mit lasat modem til at vise nummer på
> computeren

Hvis Lasat Speed II, så nej.
TDC har sin egen meget fine vis-nummer standard som ikke duer sammen med
softwaren til formålet.
Smart. Katjiiiing ??

--
Peter Thomas Fischer
peter@fischer.as

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 25-06-01 09:43

"Fischer & Døssing" <peter@fischer.ms> skrev i en meddelelse
> Hvis Lasat Speed II, så nej.
> TDC har sin egen meget fine vis-nummer standard som ikke duer sammen med
> softwaren til formålet.

øhh, TDC følger fuldstændig ISDN-standarden for vis-nummer
Og hvad har det med Lasat'ens manglende evne til at overføre vis-nummer til
comporten at gøre?

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 25-06-01 10:20

"Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@SLETDETTEiname.com> skrev i en
meddelelse news:9h6tfn$a2g$1@news.inet.tele.dk...

> "Fischer & Døssing" <peter@fischer.ms> skrev i en meddelelse
>
> øhh, TDC følger fuldstændig ISDN-standarden for vis-nummer
> Og hvad har det med Lasat'ens manglende evne til at overføre
> vis-nummer til comporten at gøre?

Doh... ja.
Ikke vågen endnu.
Min hjerne ikke på højde med fingrenes tasten endnu
Det som jeg mente var at Lasat Speed II ikke understøtter ... kan ikke
huske navnet på standarden.

--
Peter Thomas Fischer
peter@fischer.as

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 25-06-01 10:57

> Det som jeg mente var at Lasat Speed II ikke understøtter ... kan ikke
> huske navnet på standarden.

CAPI?
Det er normalt at eksterne enheder i den klasse ikke understøtter CAPI

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 25-06-01 11:17

"Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@SLETDETTEiname.com> skrev i en
meddelelse news:9h71r1$9d$1@news.inet.tele.dk...

> "Fischer & Døssing" <peter@fischer.ms> skrev i en meddelelse
>
> CAPI?
> Det er normalt at eksterne enheder i den klasse ikke understøtter CAPI

Præcis og ok

--
Peter Thomas Fischer
peter@fischer.as