Måske et kamera for os ?
Fra : Ukendt

Dato : 14-11-06 14:52

Et lille klip fra dagens PCWorld ... (jeg har intet med fotobranchen
ellere bladet at gøre - er bare læser):

<quote>
Hvis du er en fumlefinger og tit skvatter i det lokale havnebassin, så
er BIGJOB HD-3W noget for dig.

Bag det pudsige navn gemmer sig det nyeste digitalkamera fra Fujifilm,
der egentlig er designet til byggebranchen eller andre, som tager
billeder i miljøer, hvor der er behov for et robust og vandtæt kamera.

Ifølge Akihabaranews.com er BIGJOB HD-3W et seks megapixel kamera med
tre gange optisk zoom, og det kan modstå støv, vand og en tur i gulvet
fra 70 centimeters højde.

Den interne hukommelse er på sølle 23 megabyte, så derfor æder
digitalkameraet hukommelseskort af typen xD.

BIGJOB HD-3W kan optage med helt op til ISO 1600, og det kan optage
video i VGA. Det er ikke klart, hvad digitalkameraet kommer til at
koste, og hvornår det er ude butikkerne.
<unquote>

Med den sidste sætning i ørerne, kunne noget tyde på at det ikke er os
med de lidt mindre både, der er målgruppen for dette "vidunder" ...
så jeg vil fortsat kigge efter Triax UFO'er!

--
Flemming Torp
'kun en tåbe frygter ikke haven'

Fra : Leon Hulstroem

Dato : 14-11-06 20:04

Flemming Torp wrote:
> Ifølge Akihabaranews.com er BIGJOB HD-3W et seks megapixel kamera med
> tre gange optisk zoom, og det kan modstå støv, vand og en tur i gulvet
> fra 70 centimeters højde.

3x optisk zoom bliver man hurtigt træt af, det er for lidt...

-Leon