Dele til Henderson MK5 pumpe
Fra : Leif Langgaard

Dato : 13-11-06 10:53

Hej

Jeg har en pumpe der har mistet sugeevnen, adskilt viser det sig at der er
beskadiget en "kontraventil", den hvor der er nogle flapper på.

Kan man ikke få den i løs vægt, uden at skulle have et helt renoveringskit?

--
Leif Langgaard
GRATIS BILLEDER OG STOCKFOTOS:

Fra : Rochy Nielsen

Dato : 13-11-06 17:00

http://www.palby.dk/index.php?id=katalog/katalog
side 227

mvh Rochy

Fra : Leif Langgaard

Dato : 13-11-06 17:10

"Rochy Nielsen" <rochy@nielsen-mail.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.palby.dk/index.php?id=katalog/katalog
> side 227
>
> mvh Rochy

Hej

Havde alle delene i pumpen været møre, var det fint med ovennævnte sæt, men
det er kun den lille beskadigede del jeg skal bruge, men den fås måske ikke
i løs vægt.

Fra : Rochy Nielsen

Dato : 13-11-06 22:52

nej vi kan kun få det sæt vis der ikke er nogen der ikke har brugt det hele
selv

Fra : Kjell Roger Johnsen

Dato : 03-12-06 17:04

Har hatt samme problemet fant denne etter mye leting

Hvis du bor i Danmark skal du bestille det hos mig. 290,00 dkr. + fragt på
56,25 dkr.

Vores adresse er

E. V. Schou + Co

Adilsvej 5