Forsikring
Fra : Tenna

Dato : 07-11-06 17:12

Mit nuværende forsikringsselskab vil ikke forsikre min båd når jeg
næste år sejler til middelhavet, mon nogen her i gruppen kender et
godt og rimeligt selskab der vil tegne en sådan forsikring.

Fra : Martin Sørensen

Dato : 10-11-06 12:59

Tenna wrote:
> Mit nuværende forsikringsselskab vil ikke forsikre min båd når jeg
> næste år sejler til middelhavet, mon nogen her i gruppen kender et
> godt og rimeligt selskab der vil tegne en sådan forsikring.

Grib fat i Danske Langturssejlere eller hvad de nu hedder, de har med
garanti tons af erfaring.

Jeg ved at en del verdensomsejlere nøjes med ansvar - kasko er for
dyrt. Middelhavet er muligvis anderledes. Måske et lokalt selskab?
Lloyds?

mvh

Martin

Fra : Bjarke M. Christense~

Dato : 11-11-06 19:49

Helt klart. FTLF (www.ftlf.dk) har også en masse andre services man kan
trække på. Både billige rejser frem og tilbage, kontaktpersoner i mange dele
af verdenen osv osv. Jeg ville ikke sejle så langt uden at have nogle venner
i ryggen.

Bjarke