Hvilken båd
Fra : Soren

Dato : 26-10-06 10:03

Hej Gruppe

Jeg har bestemt mig for at jeg skal have mig en motorbåd, men jeg ved ikke
hvilken der opfylder mit behov. Mine ønsker er som følger(prioteret):

* Der skal være plads til 4-6 personer(herunder også børn)
* Sødygtig - den må meget gerne kunne bruges til at sejle i sommerhus på
Anholt fra sjælland(dog ikke i alt slags vejr)
* Den skal bruges til lidt fiskeri og dykning
* Vandsjov - badering og vandski
* Den skal kunne trailes

Jeg har endnu ikke noget budget.

Hvad skal/kan jeg bruge? Kom med nogle forslag eller krav som sådan en båd
skal opfylde.

Med venlig hilsen

Søren

Fra : Søren Janner

Dato : 26-10-06 13:42

Hvis ikke I alle sammen skal sove i båden samtidig lave mad o.l. så kan du
evt. kigge på en uttern c72. Der findes kun en i DK. Den er let brugt og er
netop sat ned til kr. 295.000. Der kan I være alle sammen, og der er masser
af god plads til fiskeri og dyk. Samtidig er der lukket midterkabine m/varme
til de kolde dage til Anholt.

Du kan få flere oplysninger hvis det lyder som noget for dig.

For god ordens skyld skal jeg nævne, at det ikke er mig der har den til
salg. Jeg kigge selv efter båd til andet behov, og er blot "stødt" på denne
model under søgningen.

Hilsner fra en anden Søren

Fra : ThomasB

Dato : 26-10-06 15:52

> [...]
> Anholt fra sjælland(dog ikke i alt slags vejr)
> * Den skal bruges til lidt fiskeri og dykning

Hvis i skal sove i den 4-6 personer, så får du nok ikke noget særligt der
kan trailes.