Nyt fra Chemical Brothers
Fra : Larz

Dato : 25-06-01 01:13

Nogen, der har noget nyt om det kommende Chemical Brothers-album, der har
arbejdstitlen "Chemical4"... Jeg har hørt, at det skulle blive udsendt i det
sidste kvartal af 2001...

Hvad med udsendelsen af deres single, "Africa (Electronic Battle Weapon
5)"... Pete Tong har haft spillet den på Radio1, så den er vel vej til en
udgivelse...

HADER, når folk holder så godt på hemmeligheder om udsendelse af albums og
singles !!! =)

- - -
Larz

Fra : Christian Joergensen

Dato : 25-06-01 16:10

Larz <aphrodite@direkte.org> wrote:

> Nogen, der har noget nyt om det kommende Chemical Brothers-album, der har
> arbejdstitlen "Chemical4"... Jeg har hørt, at det skulle blive udsendt i
> det sidste kvartal af 2001...

Hvor har du hørt det ? :)

> Hvad med udsendelsen af deres single, "Africa (Electronic Battle Weapon
> 5)"... Pete Tong har haft spillet den på Radio1, så den er vel vej til en
> udgivelse...

Den havde jeg sq ikke hørt om - Jeg må lige prøve at finde den somewhere -
Nogen ide til hvordan jeg får fat i den ?

> HADER, når folk holder så godt på hemmeligheder om udsendelse af albums og
> singles !!! =)

hehe..

--
Christian Jørgensen | "Ford, you're turning into a penguin"
http://www.razor.dk | "Stop it"

Fra : Larz

Dato : 26-06-01 21:14

"Christian Joergensen" <mail@phpguru.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor har du hørt det ? :)

Der er meget snak om det inde på alt.music.chemical-bros - dog læste jeg i
det nye Q at det først kommer næste år.... OG at Tom Rowlands er blevet
klippet =)

- - -
Larz

Fra : Troels

Dato : 26-06-01 15:22

> Hvad med udsendelsen af deres single, "Africa (Electronic Battle Weapon
> 5)"... Pete Tong har haft spillet den på Radio1, så den er vel vej til en
> udgivelse...

Africa spillede de på p3 i fredags (ved 22:00-22:30 tiden). Teksten er noget
i stil med "It started in Africa-ca-ca-ca-ca-ca....". Ganske Koolt #.

/Troels

Fra : Larz

Dato : 26-06-01 21:13

"Troels" <tllund@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Africa spillede de på p3 i fredags (ved 22:00-22:30 tiden). Teksten er
noget
> i stil med "It started in Africa-ca-ca-ca-ca-ca....". Ganske Koolt #.
>

> /Troels

Jep, jeg har hørt 30 sek af den på den officielle Pete Tong-site... Det har
nok været Festudvalget, de har spillet den i...

- - -
Larz