Så man på banen igen.
Til de trofaste læsere vil i nok se jeg  aldrig nåede og komme med en del 4, 
her i foråret, har haft for stort et smil påå læberne..
Fik jo solgt min kære bandit600, har intet hørt fra den nye ejer, selvom han 
lovede at skrive når sommeren var ovre, om hans erfaringer med MIN cykel.., 
den må da mindts have rundet de 100000Km nu..
Jeg nåede at være nøgen, helt og aldeles uden motorcykel i næsten 2 mdr.. 
lånte dog min nabo´s 600bandit een enkelt gang..MEN så oprandt dagen hvor 
jeg på dba falt over esset i mit liv, en dejlig klam grå/sort Thunderace årg 
97..ikk de kønneste farver til den mnodel må jeg erkende, men det kan 
ændres, og prisen var jo også 5000under de andre esser der var til salg på 
dette tidspunkt, plus små 23500km å¨bagen(efter 9år???), men kiggede på 
cyklen, prøvede den, og den virkede meget frisk, og intet var forskruet 
eller noget( dette skal jeg sku nok selv gøre ;)  )
Prøvede samme dag en rød/hvid/sort ace, som også kørte godt, men for dyr, 
samt lidt kedelig her og der, og en 6mdr gl sv1000 med gejl på for 
25000kr,,, men nej, en sv1000, så sku jeg ha beholdt min gamle bandit, de 
samme køreegenskaber, og følelsen af ømme nakkemuskler ved 140+..
ringede så om afenen til ejeren af den grå/sorte ace, blev enige om, at der 
jo skulle dæk og kæde på, så fik 3500i afslag, og den 2/5-2006 var jeg den 
lykkelige ejer af en yzf1000r, har ikke fortrudt det siden...
Monterede et regina kædekit far louis til 140euro, samt et sæt pilot road 
dæk fra reifenversand til 1800kr., der er masser af dæk tilbage, ikke blevet 
kantet endnu
Af ting der var lidt irriterende, den var tørstig, rigtig tørstig, der var 
også dynekit, og kn filter i,,, det stod vist til topeffekt, men hva kan jeg 
bruge det til, på alm landevej,, intet , ifølge min egen mening, så i med 
std nåle, og et hak op med dem, std dyser var måske mager nok, til kn filter 
og åben potte.  så fik et nr større, kæft en forskel det gav, dejlig rolig 
motorgang, samt bedre bundtræk, meget bedre.. økonomine blev godt 
40%forbedret, så det kan godt give besparelser i det lange løb, har efter 
følgende fået målt den på rullefelt, og de var fdforbavset over hvor flot en 
kurve den lagde, samt co udslip var også lige i øjet, måske lidt mager i 
bunden, men intet alarmerende.., dejlig dejlig, at få bekræftet man godt kan 
skrue selv.
 Min største bekymring ved købet af esset, var at de bruger olie,, må 
erkende jeg har fyldt på een enkelt gang, efter 5000km, fyldte jeg 1/4L på, 
og når olien skal skiftes om små 100 km, så syns jeg det er meget 
fornuftigt.. kan da godt ske den kommer til at bruge lidt mere, som 
kilometerne kommer med opaf, men hva faexx, det er jo et stykke legetøj, et 
DEJLIGT stykke legetøj :)
Har jo som sagt fået kørt små 6000km på dyret iår, og er da blevet lidt mere 
fortrolig med den, men tør ikk helt give den klø i svingende, den kan jo nok 
flytte sig, men det er så nok mest fejl 40, hvis der går noget galt, som 
falsk frigear, og forkert svingteknik, men alt begyndelse er svær???!..Plus 
de plastik er pissedyrt..;)
Faldt dog over en annonce på dba i jjuni, med en ace der skulle hugges op, 
en skadet cykel.. til mit held var der både bundkåbe, forskærm, 
sidebeklædning, og lidt andet gejl, osm jeg kunne bruge, fik det hele for en 
billig penge, og jeg fik bekræftet at sort, er den farve den skal males om 
til en dag, når tid og råd er,,
Til folk som har interesse i det, kan jo se et par billeder af dyret, og evt 
skrive en kommentar til mig her, eller på mcgalleriet... jeg leder til 
stadighed efter folk med erfaringer om sådan en cykel, og vil blive mere end 
lykkelig for info...og folk som har spørgsmål ang cykeln, kan sprøge, jeg 
har fundet ud af en del selv her i løbet af sommmeren.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=7536
MVH
Johan (lykkelig T-ace ejer)