Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
D30 Priser
Fra : Boel

Dato : 24-06-01 22:22

Hej NG

Jeg er rimelig ny i gruppen, men jeg kan se, at der er en del der taler om
at købe en D-30.
Jeg vil bare lige minde om, at dette kamera også er ude i
data-distributionskanalerne på det danske marked. Her er avancerne meget
lavere end de er i fotobranchen. Det betyder, at hvis man køber sit D-30 hus
hos en computerbutik og specielt en netbutik er der mange tusind kroner at
spare! Ifølge diverse prisdatabaser kan jeg se, at www.itbutikken.dk er
danmarks billigste med en pris på kr. 21.070,- I de fotoforretninger, hvor
jeg har spurgt var prisen mellen 26.000 og 30.000

Think about it!

Boel

Fra : Karsten Heitmann

Dato : 25-06-01 13:54

Hej Boel

Jeg gav 24.995 for mit hos Photografica, og det er alle pengene værd.

Jeg har gjort mig den vane IKKE at checke priser på udstyr jeg lige har købt, fordi den slags jo har det med at falde, til ens store fortrydelse, men da jeg nu har læst dit indlæg har du totalt spoleret min dag! (Spøg til side

Mon ikke Nikons D1 også snart tager et gevaldigt dyk ned af ?

mvh
Karsten

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 25-06-01 14:11