The Prodigy. Nyt album på vej ?
Fra : ®.@.Nielsen.

Dato : 24-06-01 22:03

Har jeg hørt rigtigt ?

--
Venlig hilsen: Rasmus.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Just Reply.... it works !!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : nikolaj borg

Dato : 24-06-01 22:06

"®.@.Nielsen." <spectrus@get2net.dk> wrote in message
news:uwsZ6.214$S42.28051@news.get2net.dk...
> Har jeg hørt rigtigt ?

Jeg hørte rygter om det for et par måneder siden. Det skulle vist hedde
"Always outnumbered, never outgunned".

/Nikolaj

Fra : R.A.Nielsen.

Dato : 24-06-01 22:14

"nikolaj borg" <nsipkaoml@jborg.dk> skrev:

> Jeg hørte rygter om det for et par måneder siden. Det
> skulle vist hedde "Always outnumbered, never outgunned".

Lod rygtet fortælle noget om udgivelses tidspunktet ?

--
Venlig hilsen: Rasmus.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : nikolaj borg

Dato : 24-06-01 23:01

"R.A.Nielsen." <spectrus@get2net.dk> wrote in message

> Lod rygtet fortælle noget om udgivelses tidspunktet ?

Ikke så vidt jeg kan huske. Et lille besøg på deres hjemmeside
(www.prodigy.org) gav følgende:

Q. When is the new album coming out?
A. No official release date has been announced, but the album will probably
be released in the summer of 2001. It will be titled "Always Outnumbered,
Never Outgunned." A few tracks have apparently already been completed, but
have not been released yet. The band is currently in the studio recording
the remaining tracks.

(Fra deres FAQ)

/Nikolaj

Fra : R.A.Nielsen.

Dato : 25-06-01 20:10

"nikolaj borg" <nsipkaoml@jborg.dk> skrev:

> Ikke så vidt jeg kan huske. Et lille besøg på deres hjemmeside
> (www.prodigy.org) gav følgende:

Der var jeg ellers også inde, men havde nok ikke kikket ordentligt
efter.

Så må vi jo pænt sætte os ned og vente på hvad tiden vil bringe os...

--
Venlig hilsen: Rasmus.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : CybaMerc

Dato : 25-06-01 22:51

A long time ago in a galaxy far, far away....
R.A.Nielsen. wrote:

>Lod rygtet fortælle noget om udgivelses tidspunktet ?

Eftersom der endnu ikke er annonceret en ny single endnu ligner AONO
en 2002-udgivelse, IMO.

Men vi kan da håbe, jeg tager fejl... Experience Expanded dukkede jo
også pludselig op på release charts og blev udgivet relativt hurtigt
efter.