Opdaterede Win 2000 og fik ???
Fra : Hansen Inc.

Dato : 04-12-00 21:34

Jeg opdaterede den ene af mine 2 pc'ere med Service pack og internet
explorer 5,5 og endte med hele tiden at få runtime error på diverse
hjemmesider.

Så opdaterede jeg den anden med alt hvad der var på microsofts hjemmeside og
nu kan jeg ikke køre netværk længere ?? det vil sige at de kan godt finde
hinanden og jeg kan smide filer frem og tilbage men jeg kan ikke spille i
netværket og jeg kan ikke gå på nettet med den pc'er hvor der ikke er et
kabel modem i

Jeg har tjekket Ipx/Spx - Tcp/Ip - Netbeui - Netbios - Fil og
udskriftsdeling og det hele ser ud til at stå som før jeg opdaterede??

Nogle gode ideer??? tak

Fra : Nikolaj Berliner Hom~

Dato : 04-12-00 22:45

"Hansen Inc." <Slamtilt@Mail.Tele.DK> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg har tjekket Ipx/Spx - Tcp/Ip - Netbeui - Netbios - Fil og
> udskriftsdeling og det hele ser ud til at stå som før jeg opdaterede??

Kører du zonealarm?
Jeg opdaterede til sp1 i går og fik gevaldige problemer med at komme på
internet eller lokalnet. En opdatering af zonealarm hjalp på det.

MVH

NIkolaj Hommelgaard

Fra : Lasse Mikkelsen

Dato : 04-12-00 22:50

Var dit problem ikke at den hang ud med at tilslutte netværket og at der
ikke var adgang til oversigten før lang tid efter puteren var startet op?

Hvilket opdatering?

Fra : Nikolaj Berliner Hom~

Dato : 04-12-00 23:18

"Lasse Mikkelsen" <lbm@fatalerror.dk> skrev i en meddelelse
> Var dit problem ikke at den hang ud med at tilslutte netværket og at der
> ikke var adgang til oversigten før lang tid efter puteren var startet op?

Nej. Efter opdateringen af win2k med sp1 fik jeg problemer med at komme på
netværk - Både inter- og lokalnet.
Fejlen kom da jeg opdaterede til sp1, og hele min netværksopsætning så ud
som normalt. Derfor svaret.

> Hvilket opdatering?

Nyeste version af zonealarm

Mvh

Nikolaj

Fra : Lasse Mikkelsen

Dato : 04-12-00 23:31

Takker!

Fra : Hansen Inc.

Dato : 05-12-00 16:38

Jeg har ikke prøvet Zonealarm
men jeg havde ikke problemer med at komme på internettet kun at jeg nu kun
spille mod den anden pc'er i to spil alle andre står bare og søger uden at
computerne kan finde hinanden og jeg kan heller ikke dele min internet
adgang mere

Jeg kan fint finde og overføre filer i windows det er som sagt kun i spil og
deling af internet?????

Fra : Poul Christensen

Dato : 13-12-00 11:18

"Lasse Mikkelsen" <lbm@fatalerror.dk> wrote in message
> Var dit problem ikke at den hang ud med at tilslutte netværket og at der
> ikke var adgang til oversigten før lang tid efter puteren var startet op?

Dette er netop mit problem, og det er nu også et problem med mit nye
WebSpeed2, som kører for langsomt under W2000.

Jeg har en Celeron 300A@450, 256 Mb PC133 og et Surecom EP-325 netkort, der
kører med W2000-driver.

Nogen forslag?

Venlig hilsen