NAT Router?
Fra : Kristian Jensen

Dato : 04-12-00 21:11

Hej..
Jeg har et netværk som er koblet op på en 512 kbit internet forbindelse..
Jeg ønsker at alle computere på netværket skal kunne få en ekstern
ipadresse. Via en Windows 2000 Server, som står som en DHCP og WINS Server..
Hvordan konfigurerer jeg Router Servicen på Serveren?

Mvh..
Kristian Jensen

Fra : Jonas Due Vesterhede~

Dato : 04-12-00 21:52

Det kræver at du har fået tildelt alle de IP adresser du har brug for, af
RIPE... Det koster 500 kr. at sende en ansøgning, og du skal have en rimelig
god grund for at få dem. Jeg kan ikke svare dig på hvordan du sætter det op,
men det får du sikkert af vide af din udbyder, hvis du får tildelt IP
adresserne.

-Jonas

Fra : Allan Nielsen

Dato : 11-12-00 11:22

Hej Kristian !

Du skal først installere Routing and remote access.
Der efter følger du den guide der er under "Routing and remote access"
Du kan oxo højre klikke på "general" og vælge "new routing protokol"
Her vælget du NAT og tilføjer begge dine netkort !

Så har alle dine klienter een IP-adresse set fra internettet.

Mvh Allan Nielsen