anderledes kattetoilet..
Fra : Gitte J.L

Dato : 24-06-01 20:07

Faldt over denne her på Nettet (man finder jo så meget på Nettet, når
man bør sidde med hovedet begravet i eksamensforberedelser) ... ser sjov
ud, måske også noget for de mere "dovne"? men....mon den virker?
http://www.litterfree.com/
-Gitte

Fra : Fie & Christian

Dato : 24-06-01 21:14

*LOL* Alt for skægt! Jeg kan lige se Tilde for mig i den! Den stakkels kat
ville få et hjertestop, hvis den gik igang i utide!

Hilsen
Fie

Fra : Gitte J.L

Dato : 24-06-01 21:29

Hæhæ...det tænkte jeg også om Labbe. På den anden side...han har præsteret at
sætte sig i vandskålen på terassen adskillige gange, og som Ratata (vuffen fra
Lucky Luke) opdager han først at halen er blevet våd læææænge efter *G*
Gitte

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 25-06-01 11:13

> [...]
> man bør sidde med hovedet begravet i eksamensforberedelser) ... ser sjov
> ud, måske også noget for de mere "dovne"? men....mon den virker?

*fnis* jeg tror nu nok at Neo & Dixie vilde gå i baglås, over sådan et
toilet.

Og hvis først den ene har været inde og gjort sit og den næste gerne vil
"på" lige bagefter........ uh så bliver der nok kaos *G*

Joan

Fra : Ole Hedegaard

Dato : 26-06-01 18:32

Hvorfor dog købe sådan et instrument..?
Vores Chili-misser som vi desværre mistede i sidste uge har faktisk
præsteret at besørge på toilettet flere gange...
Men hun var selvfølgelig også en meget speciel kat, der er svær at undvære
og svær for en anden kat at tage hendes plads... Men mon ikke vi inden længe
vil begynde at se os om efter hendes efterfølger???

Venlige hilsner fra Tina

"

Fra : IT-administrationen

Dato : 03-07-01 10:33