Spil i netværk
Fra : Ungdomsgården

Dato : 04-12-00 15:23

Hej NG

Håber mit spørgsmål ikke er off-topic. Vi har her på institutionen netop
fået 6 pc'er i netværk. Hvis vi vil spille 6 mand med/mod hinanden i det
samme spil kræver det så at der ligger en cd i hver maskine eller er det nok
med en ?

--
Med Venlig Hilsen
Ungdomsgården i Vamdrup

Fra : Morten Boysen

Dato : 04-12-00 15:40

"Ungdomsgården" <ungdomsgaarden@mail.mira.dk> wrote in message
> [...]
det
> samme spil kræver det så at der ligger en cd i hver maskine eller er

Det kommer an på spillet. Læs manualen.

--
Morten Boysen

Fra : Duckman

Dato : 04-12-00 16:13

Det er ikke helt nødvindigt, men jeg er ikke sikker på at min løsning er
direkte lovlig, men hvis i allerede har købt en original udgave kan jeg ikke
se nogen grund til at det skulle være ulovligt.

Find en fixed .exe til spillet på www.gamecopyworld.com og spillet vil køre
som hvis der var cd i!

/Duckman