Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billede til kritik uge 25
Fra : Hans Peter Larsson

Dato : 24-06-01 19:37

Hej

Pia har bedt mig forsöge hjälpe hende med at få hendes brev til os
alle ud i gruppen, det har nämlig havnet som et brev til mig privat og
det var ikke meningen, her kommer hennes brev:

Hejsa Alle

Takker for jeres dejlige kritik ;)

I har ret i, at det ville være bedre med lidt mere lys på brandmanden.
Det er hans hat han har i hånden, og han kommer tilbage efter endt
arbejde,
for at holde en lille pause, mens andre holder skansen.

Billedet er taget mindre end en måned efter jeg købte mit allerførste
(og
stadigvæk mit eneste) spejlreflekskamera, og jeg var omgivet af en
flok
freelancere (fotografer), som tog lidt hånd om mig, (så jeg kunne
komme med
dem ind på selve lossepladsen), men ellers ikke hjalp mig med noget.
Jeg
have ikke nogen hurtigere film med, og stativet lå i bilen (langt
væk).

Hvis I vil se flere billeder fra den aften, kan de ses på
http://www.starkeys.com/images under begivenheder.

Jeg er lige kommet hjem fra 3 ugers campingferie i Frankrig, og vores
ADSL
er i udu pga. tele.dk, så derfor det sene svartidspunkt (er lige nu
koblet
op via et 56k modem - suuuk).

Pia