Foto
IBM760 5420
Teil 3020
print i 20x30 mat
Fra : Peter Holm

Dato : 25-11-06 09:59

heysa
hvem skal jeg vælge til print af 20x30 cm med mat overflade.
Desværre ikke et Pixum produkt.

Peter

Fra : Kenneth K.

Dato : 25-11-06 10:31

On Sat, 25 Nov 2006 09:59:17 +0100, Peter Holm <phc@stofanet*REMOVE*.dk>
wrote:

> heysa
> hvem skal jeg vælge til print af 20x30 cm med mat overflade.
> Desværre ikke et Pixum produkt.

Det kan http://billedbutikken.dk/ lave. Service og kvalitet er i top og de
kan levere det hurtigt.

vh,
Kenneth

--
http://photoblog.pinx.dk

Fra : Peter Holm

Dato : 25-11-06 11:04

"Kenneth K." <fake@it.com> wrote in message
news.tjkfdvuj647std@kk.users.kollegie.dk...

> Det kan http://billedbutikken.dk/ lave. Service og kvalitet er i top og de
> kan levere det hurtigt.

nåå yes, har hørt godt om dem før.
prøver dem.
mvh
peter

Fra : Ukendt

Dato : 25-11-06 10:39

"Peter Holm" <phc@stofanet*REMOVE*.dk> skrev i en meddelelse
> heysa
> hvem skal jeg vælge til print af 20x30 cm med mat overflade.
> Desværre ikke et Pixum produkt.

Jeg har et par gange fået lavet billeder i mat hos
http://www.billedbutikken.dk/
Kvaliteteten var i top, og prisen rimelig.
Jeg kan ikke se mat papir i deres prisliste mere, men mon ikke de stadig
kan?
Gert

Fra : Preben

Dato : 25-11-06 12:34

Gert Nielsen skrev:
> [...]
> Kvaliteteten var i top, og prisen rimelig.
> Jeg kan ikke se mat papir i deres prisliste mere, men mon ikke de stadig

Nej, men der står på denne side:
http://www.billedbutikken.dk/idd24.asp

følgende:
Ved valg af "Mat overflade" er der et tillæg på dkk 25,00 for hele
ordren uanset billedantal.

Så det er selvfølgelig ikke så dyrt, hvis der er tale om 200 billeder,
men for et enkelt så synes jeg prisen er ved at komme deropad.

Mvh / Preben

Fra : Peter Holm

Dato : 25-11-06 18:42

> Så det er selvfølgelig ikke så dyrt, hvis der er tale om 200 billeder,
> men for et enkelt så synes jeg prisen er ved at komme deropad.

ja, 5 stk 20x30 ender i kr. 150,- imod kr. 50 hos pixum.
Synes også det er meget for at få matte fremfor blanke.
Men findes der billigere alternativer ?

Mvh
Peter

Fra : JDD

Dato : 25-11-06 11:16

Køb dig en Canon Pixima 4300 blæk sprøjte eller en epson og noget ilford
papir, så kan du gøre det selv og det banker ethvert minilab

Fra : tspetersen@gmail.com

Dato : 30-11-06 18:05

Prøv eventuelt at kigge på: www.labnet.dk

Tror ikke at de er billigere - til gengæld tror jeg ikke at du får
bedre fremkaldelse... Se deres referenceliste:
http://www.labnet.dk/sections/pages/showpage.php?id=821

Det virker som om de har tjek på det

Mvh.
Thomas.