Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nikon support duer ikke..
Fra : Bo Bjerre

Dato : 23-11-06 18:31

Hej,

På Nikon's danske support side sendte jeg et spm. den 11 november, Jeg
fulgte op på det den 20. november, og har d.d. brokket mig over en
larmende tavshed.

Er der andre, der har erfaring med svartider fra support ?

Bo //

Fra : Bo Bjerre

Dato : 23-11-06 18:36

Bo Bjerre wrote:
> Hej,
>
> På Nikon's danske support side sendte jeg et spm. den 11 november, Jeg
> fulgte op på det den 20. november, og har d.d. brokket mig over en
> larmende tavshed.

p.s. jeg spurgte om det maksimale strømforbrug for tilbehør på en D2X.
Deres automatiske database fandt følgende muligheder:

Hvad er aliasering?
Hvad er det grå marked?
Nikons digitale filformater
Hvad betyder "megapixel", og hvordan er kvaliteten sammenlignet med film?

Ikke imponerende

Bo //

Fra : HKJ

Dato : 23-11-06 19:00

Bo Bjerre wrote:
> [...]
> Nikons digitale filformater
> Hvad betyder "megapixel", og hvordan er kvaliteten sammenlignet med film?

Hvad med at prøve Nikon grupperne på www.dpreview.com, der er en eller
to der ved ret meget om den tekniske side af Nikon kamera.

Fra : Bo Bjerre

Dato : 23-11-06 19:46

HKJ wrote:

> Hvad med at prøve Nikon grupperne på www.dpreview.com, der er en eller
> to der ved ret meget om den tekniske side af Nikon kamera.

et gør jeg prompte. MEN: jeg har brug for et officielt Nikon svar, da
jeg overvejer at sælge GPS'er til kamerabrug, og hvis jeg skal have
nogen chance for at styre produktansvar, skal de svare.

Bo //

Fra : Max

Dato : 23-11-06 19:57

Hej Bo

> et gør jeg prompte. MEN: jeg har brug for et officielt Nikon svar, da
> jeg overvejer at sælge GPS'er til kamerabrug, og hvis jeg skal have
> nogen chance for at styre produktansvar, skal de svare.

Hvad får dig til at tro at de vil hjælpe dig med at sælge udstyr
til deres kameraer ?

--
Mvh Max

Fra : Bo Bjerre

Dato : 23-11-06 20:08

Max wrote:
> Hej Bo

> Hvad får dig til at tro at de vil hjælpe dig med at sælge udstyr
> til deres kameraer ?

Hvem siger de skal HJÆLPE mig med SALG?

Bo //

Fra : Max

Dato : 23-11-06 20:26

Hej Bo

> Hvem siger de skal HJÆLPE mig med SALG?

Det var ikke sådan ment, det var hjælp til at producere
udstyr de skulle yde, og tror du de er interesseret i det ?

--
Mvh Max

Fra : Bo Bjerre

Dato : 23-11-06 20:45

Max wrote:
> Hej Bo

> Det var ikke sådan ment, det var hjælp til at producere
> udstyr de skulle yde, og tror du de er interesseret i det ?

Jeg ser ikke nogen grund til at de skulle være mod. Det er et tilbehør,
de tilsyneladende ikke selv vil lave. Andre firmaet laver f.x.
teleconvertere, objektiver og blitz (som osse Nikon selv laver), og de
har vel fået oplysninger fra Nikon, om hvordan snitfladerne er beskrevet ?

Bo//

Fra : Max

Dato : 23-11-06 20:56

Hej Bo

> Jeg ser ikke nogen grund til at de skulle være mod. Det er et
> tilbehør, de tilsyneladende ikke selv vil lave. Andre firmaet laver

Ok, men fra dagligdagen ved jeg hvor besværligt det kan være
at hive relevante data ud af firmaer som f.eks. Sony og Canon,
selv data man har brug for hvis man vil bruge deres produkter
på en lidt speciel måde kan være svære at få, så min tanke
var at de måske ikke var så interesserede når det drejede sig
om oplysninger der ikke direkte var relateret til salg for dem.

--
Mvh Max

Fra : Preben

Dato : 23-11-06 20:52

> [...]
> teleconvertere, objektiver og blitz (som osse Nikon selv laver), og de
> har vel fået oplysninger fra Nikon, om hvordan snitfladerne er beskrevet ?

Tror nu nok nærmere det er reverse engineering der bliver lavet af Sigma
og Tamron m.fl.

/ Preben

Fra : HKJ

Dato : 23-11-06 20:53

Bo Bjerre wrote:
> [...]
> teleconvertere, objektiver og blitz (som osse Nikon selv laver), og de
> har vel fået oplysninger fra Nikon, om hvordan snitfladerne er beskrevet ?

Niks, hvis det var tilfældet så ville Sigma ikke have haft problemer med
AF-on knappen på D200.

Fra : Ukendt

Dato : 27-11-06 10:42

> [...]
>
> Det var ikke sådan ment, det var hjælp til at producere
> udstyr de skulle yde, og tror du de er interesseret i det ?

Hej,

uanset hvordan Nikon så end stiller sig til sådan et spørgsmål - så synes
jeg at de i det mindste bør ulejlige sig med at svare på en henvendelse.
(det kunne jo være, at man fra Nikons side for fremtiden kunne få ideer samt
måske ovenikøbet profitere på en seriøs henvendelse).

venlig hilsen

JN

Fra : HKJ

Dato : 23-11-06 19:56

Bo Bjerre wrote:
> MEN: jeg har brug for et officielt Nikon svar, da
> jeg overvejer at sælge GPS'er til kamerabrug, og hvis jeg skal have
> nogen chance for at styre produktansvar, skal de svare.

Jeg tvivler på at du kan få et svar fra Nikon, de vil nok opfatte dem
som produkt hemmeligheder, det gør de med mange andre data.
Det er sansynligvis også kun udviklingsafdelingen i Nikon Japan der
kender det korrekte svar.

Så eneste muliged er at måle hvad Nikon udstyr bruger fra stikket og
ikke bruge mere end det.

Fra : Bo Bjerre

Dato : 23-11-06 20:09

HKJ wrote:

> [...]
> kender det korrekte svar.
>
> Så eneste muliged er at måle hvad Nikon udstyr bruger fra stikket og

Det eneste udstyr, jeg keder, der skal tilsluttes netop det stik, er en
"fjern"-udløser, der IKKE har fat i de ben, jeg skal vide mere om. så
den strander her...

Bo //

Fra : HKJ

Dato : 23-11-06 20:18

Bo Bjerre wrote:
> Det eneste udstyr, jeg keder, der skal tilsluttes netop det stik, er en
> "fjern"-udløser, der IKKE har fat i de ben, jeg skal vide mere om. så
> den strander her...

Du kender vil funktionen af de forskellige pinde, det er vel kun det
tilladte strømtræk på 5 volt og Vbatteri du har brug for?

Fra : Bo Bjerre

Dato : 23-11-06 20:43

HKJ wrote:

> Du kender vil funktionen af de forskellige pinde, det er vel kun det
> tilladte strømtræk på 5 volt og Vbatteri du har brug for?

Ja, benforbindelsene kan man let finde i cyberspace.

Bo //

Fra : BRSF \(DK\)

Dato : 23-11-06 20:10

"Bo Bjerre" <post@fjernes-sidebanen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> overvejer at sælge GPS'er til kamerabrug, og hvis jeg skal have nogen
> chance for at styre produktansvar, skal de svare.

Godaften Bo

Som medlem af NPS (Nikon Professionel Support) har jeg en mailadresse, som
du kan skrive direkte til, så hvis du sender mig en mail skal du få denne
adresse.

Ved kontakt der føler jeg ikke at være svigtet, tvært imod

mvh
Bjarne

Fra : Bo Bjerre

Dato : 23-11-06 20:54

BRSF (DK) wrote:

Jeg kiggede i mail headeren og gættede, men den kom tilbage i hodet på
mig...

Kan du evt kontakte mig på bo-at-sidenbanen-dot-dk ??

Bo //

Fra : BRSF-DK

Dato : 23-11-06 21:07

> [...]
> mig...
>
> Kan du evt kontakte mig på bo-at-sidenbanen-dot-dk ??

Godaften igen

Mail er afsendt til dig med adresser

Bjarne

Fra : BRSF-DK

Dato : 23-11-06 21:10

"BRSF-DK" <bjafa"FJERN"@dbmail.dk> skrev i en meddelelse

> "Bo Bjerre" <post@fjernes-sidebanen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

hmmm den kom retur

Prøver nu at gætte mig til du mener sidebanen og ikke sidenbanen

Bjarne

Fra : Bo Bjerre

Dato : 23-11-06 22:53

BRSF-DK wrote:
> "BRSF-DK" <bjafa"FJERN"@dbmail.dk> skrev i en meddelelse

> hmmm den kom retur
>
> Prøver nu at gætte mig til du mener sidebanen og ikke sidenbanen

Nå, ja, jeg kan ikke engang stave til min egen mail

-men Du har gættet den

Bo //

Fra : BRSF-DK

Dato : 24-11-06 08:51

> Nå, ja, jeg kan ikke engang stave til min egen mail
>
> -men Du har gættet den
>
> Bo //

Håber du får udbytte ved at bruge de adresser.

Hvis du har prof. Nikon udstyr kan jeg anbefale dig at blive medlem af NPS,
hvilket giver dig fordele ved. f.eks. rep. mv. hvor du får prioritet og dit
udstyr så stadig bliver ordnet hos DFA

Bjarne

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 26-11-06 21:05

Bo Bjerre wrote:

> et gør jeg prompte. MEN: jeg har brug for et officielt Nikon svar, da
> jeg overvejer at sælge GPS'er til kamerabrug, og hvis jeg skal have
> nogen chance for at styre produktansvar, skal de svare.

Hmm... sådan objektivt set, så kan du vel ikke klandre Nikon's support,
at de ikke har tid til at hjælpe dig med data, så du kan sælge 3-parts
tilbehør til deres kameraer...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Jan Boegh

Dato : 23-11-06 19:48

Bo Bjerre skrev i 4565dae0$0$4151$ba624c82@nntp02.dk.telia.net dette:

> [...]
> larmende tavshed.
>
> Er der andre, der har erfaring med svartider fra support ?

Ja - to erfaringer. Første gang vendte en eller anden chef (men det er et af
de firamer, der består af 7 chefer og 1 elev?) tilbage med, hvad jeg ville
kalde en lodret løgn. Anden gang oplevede jeg det samme som dig - 0 svar.
Nikon Danmark imponerer ikke!

vh
jan

http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Bo Bjerre

Dato : 23-11-06 20:12

Jan Boegh wrote:

> [...]
> et af de firamer, der består af 7 chefer og 1 elev?) tilbage med, hvad
> jeg ville kalde en lodret løgn. Anden gang oplevede jeg det samme som

OK, så må man vel forfølge dem til deres hjemland.

For mange år siden byggede jeg industrikameraer, og havde brug for at
købe objektiver og bajonet-ringe i 100-500 stk klassen, og dengang (for
ca 17 år siden) var de meget positive og hjælpsomme. Men de kan sikkert
ikke huske mig fra dengang

Bo //

Fra : Jan Boegh

Dato : 23-11-06 20:22

Bo Bjerre skrev i 4565f271$0$4155$ba624c82@nntp02.dk.telia.net dette:

> [...]
> købe objektiver og bajonet-ringe i 100-500 stk klassen, og dengang
> (for ca 17 år siden) var de meget positive og hjælpsomme. Men de kan

Den gang var det ikke Nikon Danmark - det var Dansk Foto Agentur.
Og dem har jeg de allerbedste oplevelser med.

vh
jan

http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : ksk

Dato : 23-11-06 20:32

> Den gang var det ikke Nikon Danmark - det var Dansk Foto Agentur.
> Og dem har jeg de allerbedste oplevelser med.
>
> vh
> jan
>
> --
> Fotoamatør af Guds (u)nåde. | A: Der er altså også et liv uden for
> nettet!
> PS: Knipserier kan findes på | B: Såååeh - har du et link?
> http://jan.boegh.net/foto.htm
> Billeder fra en dansk ørken: http://jan.boegh.net/Album/Milen/index.html

som Jan siger prøv at spørg hos DFA ... måske de også kunne hjælp med
markting`S nu nå de ikke mere er import af nikon .. skal man viden noget om
Nikon så er det DFA man skal ha fat i
http://www.dfa.dk/

KsK

Fra : Bo Bjerre

Dato : 23-11-06 20:46

Jan Boegh wrote:

> Den gang var det ikke Nikon Danmark - det var Dansk Foto Agentur.
> Og dem har jeg de allerbedste oplevelser med.

Det var netop dem, jeg havde kontakt med den gang.
-og hvis de kan, så kan Nikon vel osse

Bo //

Fra : rAnders

Dato : 24-11-06 08:20

Kender ikke til Nikon support, men kan trøste med at Canon support heller
ikke dur.
Jeg sendte et kamera til rep, og herefter er Canon Danmark totalt tavse.
Efter 9 uger kan jeg ikke komme i kontakt med hverken Canon eller
Værkstedet.
Jeg sendte så rekommenderet brev, heller ikke her svarer de.

Canon U Can (no you Can't)

Søren.

Fra : rAnders

Dato : 24-11-06 08:22

Jeg sendte et kamera til rep, og herefter er Canon Danmark totalt tavse.
Gennem 9 uger kan jeg ikke komme i kontakt med hverken Canon eller
Værkstedet.
Jeg sendte så rekommenderet brev, heller ikke her svarer de.
Er det mig der er utålmådig, eller er Canon bare nogle arogante møgsvin?

Canon U Can (no you Can't)

Søren.

Fra : Jan Boegh

Dato : 24-11-06 10:18

rAnders skrev i 45669d81$0$20339$edfadb0f@dread16.news.tele.dk dette:

Jeg reagerer mest på dit topic:

Problemet er, at man jo altid er henvist til at anskaffe sig en pakke
bestående af udstyr og dertil hørende leverandør. Og i den verden, hvor vi
befinder os - digitale dSLR i det, der vist benævnes prosumer-segmentet - er
der for langt de fleste kun to reelle spillere, Canon og Nikon. Og når begge
desværre har valgt at lade et perifært marked som det danske varetage af
nogle imo underlødige distributionskanaler, så har vi lissom ikke så
forfærdeligt meget at stille op.
Jeg synes ikke det ligger til højrebenet at skifte mærke af den grund -
ganske enkelt fordi forbrugermagten her nok ikke er ret stor. Det eneste man
som forbruger kan gøre er vel at forsøge at understøtte de dårlige
distributionskanaler - nemlig ved at købe i udlandet. Men det er næppe
omkostningsfrit i tilfælde af problemer med grejet. Men dit forslag er næppe
gangbart - jeg er træt af Nikon Danmark, du anbefaler at undgå Canon - og
jeg vil gerne have noget grej der både er kvalitet og nogenlunde mainstream
(=godt udvalg af tilbehør). Hvor skulle jeg så gå hen?

Dette er sikker OT i denne gruppe, men det er altså her det indlæg, jeg
svarer på, befinder sig.

vh
jan

http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Ole Larsen

Dato : 24-11-06 10:29

Jan Boegh skrev:
> [...]
> hen?
>
> Dette er sikker OT i denne gruppe, men det er altså her det indlæg, jeg

Jeg tror ikke det er den Danske service, der er spec. dårlig.
Indlæg fra USA og Australien tyder på samme forhold, og hvorfor
ikke? Så længe forbrugerne har så travt med at købe, at de rask væk
forudbestiller og - betaler halve år forud, kan producenterne være lige
glade med begrebet service.

Den der har grisen, bestemmer servicen...

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
New Images And Design, oct. 2006

Fra : Jan Boegh

Dato : 24-11-06 11:07

Ole Larsen skrev i 4566bb26$0$49202$14726298@news.sunsite.dk dette:

> [...]
> ikke? Så længe forbrugerne har så travt med at købe, at de rask væk
> forudbestiller og - betaler halve år forud, kan producenterne være

Du har sikkert ret. Og i en verden, der mere og mere kommer til at ligne et
GUMvarehus mht. bredden af vareudbbudet, ja så må vi nok bare konstatere at
her er forbrugerne sikre tabere. Og især forbrugere, der ikke passer ind i
Ikeas gamle 70% regel (måske var det 80% eller en anden %), der handlede om
at man sigtede på at gøre 70% af den potientielle kundemasse tilfredse -
rester var for dyre at løbe efter, så dem gav man fanden i.

> Den der har grisen, bestemmer servicen...

Ja, især fordi alle vil ha' den samme gris og at global markedsføring fører
til kæmpestore defacto monopolforetagener.

Man ka' li' det eller la' vær' - så'n er'et!

vh
Jan

--
Jan Bøgh (j a n snabela b o e g h punktum net / http://jan.boegh.net )
FZ: "God made three big mistakes. The first mistake was called MAN,

Fra : Mogens Hansen

Dato : 24-11-06 19:21

"Jan Boegh" <spamhater@nowhere> wrote in message

[8<8<8<]
> Men dit forslag er næppe gangbart - jeg er træt af Nikon Danmark, du
> anbefaler at undgå Canon

Jeg sendte fornyligt et spørgsmål til Canon Danmark, og fik i løbet af et
par dage godt, fyldestgørende svar med yderligere dokumentation vedhæftet.
Et par uger modtog jeg en opfordring til at svare på deres
brugerundersøgelse.
Det var ihvertfald god service - selvom jeg ikke brød mig om svaret.
Jeg vil dog tvivle på at man nemt ville kunne få svar på Bo Bjerre's
spørgsmål.

Venlig hilsen

Mogens Hansen

Fra : Jan Boegh

Dato : 25-11-06 10:43

Mogens Hansen skrev i 45673808$0$183$157c6196@dreader1.cybercity.dk
dette:

> [...]
> Det var ihvertfald god service - selvom jeg ikke brød mig om svaret.
> Jeg vil dog tvivle på at man nemt ville kunne få svar på Bo Bjerre's

Det svære er selvfølgeligt at skaffe sig overblik over servicen. Men som
udgangspunkt synes jeg ikke eksempler på god service siger ret meget. Mon
ikke alle forretninger i en eller anden grad kan dokumentere eksempler på
god service. Det er i og for sig ikke noget, jeg anser for at være
bemærkelsesværdigt - det burde være normalen. Det, jeg som forbruger for
alvor interesserer mig for er, hvordan man håndterer de ikke så gode
situationer. Så fravær at dårlige historier er nok så vigtig som eksempler
på den gode - imo.

vh
Jan

http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Mogens Hansen

Dato : 25-11-06 13:13

"Jan Boegh" <spamhater@nowhere> wrote in message

[8<8<8<]
> Så fravær at dårlige historier er nok så vigtig som eksempler på den
> gode - imo.

Helt enig.
Jeg troede mit indlæg var et svar på noget der stammede Bo Bjerre's tråd
"Nikon support duer ikke...".
Det var først efter jeg havde sendt det, at jeg så at jeg havde rodet 2
tråde sammen. Jeg prøvede at slette det, men det lykkedes åbenbart ikke

Venlig hilsen

Mogens Hansen

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 28-11-06 07:33

"Jan Boegh" <spamhater@nowhere> skrev i en meddelelse
> [...]
> Canon - og jeg vil gerne have noget grej der både er kvalitet og
> nogenlunde mainstream (=godt udvalg af tilbehør). Hvor skulle jeg så gå

Hov hov Jan!
Du skal sq itte kimse af tysk service. Jeg reagerer på din kommentar om, at
det næppe er omkostningsfrit i tilfælde af problemer med grejet.

Jeg har prøvet det en gang med Technik Direkt!
Skrev en mail til deres support en søndag aften, om at jeg havde problemer
med frontfokus på mit D70, som jeg havde købt. hos dem7 mddr tidligere.
Mandag formiddag læste jeg deres reaktion. De var kede af, at jeg havde
problemer, så de havde rekviveret DHL til at hente mit kamera. De bad mig
pakke kameraet forsvarligt - fortrinsvis i den originale kasse og medsende
fakturaen, eller en kopi, samt en skriftlig beskrivelse af problemet.
15 minutter efter jeg havde læst mailen ringede det på døren. DHL-manden
stod der sq allerede for at hente mit kamera, jøsses da. Jeg havde jo ikke
engang fået skrevet beskrivelsen endsige pakke kameraet ned, så jeg blev
nødt til at sende ham afsted uden kamera.
Jeg skrev med det samme til TD, og bad dem klappe hesten. Jeg villle lige
undersøge, om ikke jeg kunne få DFA til at ordne den sag. Det måtte da være
lettere og hurtigere. Det måtte jeg da gerne, og de ville afvente min
besked. Hos DFA fik jeg besked i telefonen, at da det var et tysk indkøbt
kamera, ville det blive syltet på hylden på trods af Nikons World wide
garanti, indtil der kom to tirsdage i samme uge. Bevares, de ville da påtage
sig opgaven, såfremt jeg kunne finde samtlige formularer, og havde de
fornødne gyldige stempler osv. fra forhandleren, Men de havde såååå travlt,
og jeg skulle ikke regne med at se kameraet igen, førend Nikon D29Xs blev
introduceret.
De sagde måske ikke helt præcist de ord, men jeg forstod pointen

Så jeg drønede op på loftet, fandt kasse og faktura, og skrev en
fyldestgørende besked og vedlagde testskud for at underbygge det. Så skrev
jeg til TD igen, at jeg sørme alligevel gerne ville bruge deres service i
forbindelse med service af mit kamera. Den omvendte rækkefølge skulle jeg
ikke lige teste igen
Dagen efter fik jeg igen det pæne svar, og dagen efter igen, stod den samme
flinke DHL-mand på mit dørtrin. Han fik min pakke, og jeg fik sørme en T&T.
Dagen efter fik jeg mail, fra TD, om at pakken var modtaget, og så kunne jeg
via de links, jeg fik, følge pakkens gang i huset, indtil den røg afsted til
Nikon i Tyskland.
Det tog 3 uger, så stod DHL-manden sørme på min trappesten igen med en
gigantisk pakke. 70x50x50 cm i næsten 1 cm svær pap med transportbånd om og
forseglet med Nikontape. Dagen før havde jeg lige fået en forvarsel om, at
pakken var på vej via mail fra TD..
Inde i kassen godt garneret med de der store luftfyldte poser var min
kamerakasse og i den naturligvis mit D70.

Det er værd at bemærke, at jeg på intet tidspunkt måtte ha hænderne i
foeret. Ikke en øre kostede det mig.

Så jeg vil ti nej hundrede gange hellere købe mit Nikongrej og Canon for den
sags skyld i Tyskland og gerne hos TD på trods af deres trælse danskergebyr,
end at gi to tusinde mere for elendig dansk service og en instruktionsbog på
dansk, når jeg forstår både tysk og engelsk lige så godt.
Hvis de danske forhandlere ikke kan forstå at konkurrere med tyskerne på
hverken service eller pris, så må de sq leve af krummerne fra mit bord og de
arme stakler, der er dumme nok til at betale merprisen for at bleve skidt
behandlet.
Især efter at Nikon Danmark har overtaget servicen, ska jeg da slet ikke ha
noget Nikonværk fra en dansk butik.
DFA var da i det mindste til at snakke med, når man havde et dansk
serienummer på kameraet.

End of story

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : Anders Houmark

Dato : 24-11-06 17:16

Bo Bjerre wrote:
> [...]
> larmende tavshed.
>
> Er der andre, der har erfaring med svartider fra support ?

Uha der er noget hos Nikon Danmark som ikke virker.. Det har jeg godt nok
aldrig hørt om før

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Bo Bjerre

Dato : 25-11-06 15:51

Anders Houmark wrote:

> Uha der er noget hos Nikon Danmark som ikke virker.. Det har jeg godt nok
> aldrig hørt om før

Jeg har efterfølgende henvendt mig og fået et pænt og hurtigt svar på
det, jeg spurgte om.

Bo //
--
resten af en god weekend til alle, på en novembermørk/våd eftermiddag.

Fra : Anders Houmark

Dato : 26-11-06 09:56

Bo Bjerre wrote:

> Jeg har efterfølgende henvendt mig og fået et pænt og hurtigt svar på
> det, jeg spurgte om.
>
> Bo //

Det var da dejligt at du alligevel fik svar.

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk