Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
studio: hvordan?
Fra : Ole Madsen

Dato : 18-11-06 05:01

Jeg så engang et billede fra en engelsk fotograf, han havde lavet hvide
gulve og hvide vægge, ikke mat hvid, men med en anelse genskær, er der
nogle der kan anbefale mig hvordan det bedst laves? jeg tænker især på
det med gulvet, hvilket materiale kan man få den effekt fra?

Ole

Fra : johnedske.henriksen@~

Dato : 19-11-06 02:56

Hej Ole

Sjovt at jeg lige skulle finde dig her, jeg har lige signet mig på
gmail