Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
rep af Canon 30D
Fra : schlafen

Dato : 13-11-06 16:48

min 30D skal til reperation (indbyg. flash virker ikke)...

Mit spørgsmål er: hvem skal jeg vælge at sende til? C/AV eller PW - jeg har
"heldigvis" ingen erfaringer selv...

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 13-11-06 18:17

schlafen wrote:

> min 30D skal til reperation (indbyg. flash virker ikke)...

Har du tjekket, at du ikke er kommet til at slå fra i mnuen...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Alex W

Dato : 13-11-06 18:36

> Mit spørgsmål er: hvem skal jeg vælge at sende til? C/AV eller PW - jeg
> har
> "heldigvis" ingen erfaringer selv...

Hej L Schlafen

Prøv at vælg "slet indstillinger" fra i menuen, så bliver kameraet resat til
fabriksindstillingen.

Hvis det ikke hjælper så vil jeg, hvis jeg var i dit sted, vælge PW. Dem kan
jeg godt anbefale.

Jeg kender ikke C/AVs værksted, men forretningen er ok, så mon ikke også
værkstedet er det.
Det kan tage sin tid, med mindre du har et CPS kort .. så er PW lynhurtige.
C/AV burde også være det.

/Alex W

Fra : schlafen

Dato : 13-11-06 19:27

"Alex W" <alex@(slet)skriverstuen.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv at vælg "slet indstillinger" fra i menuen, så bliver kameraet resat
> til fabriksindstillingen.

Det virker ikke at slette indstillinger...øv

> Hvis det ikke hjælper så vil jeg, hvis jeg var i dit sted, vælge PW.

Tager fat i dem i morgen...

Tak for svarene...

Fra : Anders Houmark

Dato : 13-11-06 19:58

Alex W wrote:

> Det kan tage sin tid, med mindre du har et CPS kort .. så er PW
> lynhurtige. C/AV burde også være det.

Sådan lige et dumt spørgsmål måske.... Men hvad er et CPS kort?

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Dennis Kruse

Dato : 14-11-06 07:40

Anders Houmark skrev:

> Sådan lige et dumt spørgsmål måske.... Men hvad er et CPS kort?

Sakset fra pwservice.dk:

CPS - Canon Professionel Services

CPS står for Canon Professionel Services. For at blive CPS medlem skal
man opfylde nogle helt specifikke krav. Du skal eje mindst to
professionelle SLR eller D-SLR huse fra Eos-1 serien samt tre L eller DO
objektiver. CPS medlemskabet giver dig adgang til Canons CPS service som
bla. omfatter 48 timers service samt begrænset adgang til udlånsudstyr.
Derudover stiller Canon servicefaciliteter til rådighed ved større
begivenheder som f.eks. VM og OL. Med et CPS medlemskab i hånden er du
sikret denne service i mere end 20 lande i Europa.

Hos PW Service har vi ydet denne service siden 1982 hvor vi stillede
servicefaciliteter til rådighed ved VM i kunstskøjteløb i brøndbyhallen,
og vi er stolte over stadig at kunne tilbyde Canons CPS kunder denne
service.

/Dennis

Fra : Hans Joergensen

Dato : 14-11-06 08:50

Dennis Kruse wrote:
> man opfylde nogle helt specifikke krav. Du skal eje mindst to
> professionelle SLR eller D-SLR huse fra Eos-1 serien samt tre L eller DO

De lyver så en lille smule, man behøver ikke nødvendigvis eje EOS-1D'er :)

http://www.cps.canon-europe.com -> membership -> click here to
register -> click here to view a full list of qualified equipment

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Jakob

Dato : 14-11-06 09:23

In article <slrnelit9f.23j.haj@HAL6000.bananas.dk>, haj@enterprise-
server.dk says...

> De lyver så en lille smule, man behøver ikke nødvendigvis eje EOS-1D'er :)

OK det grej kan man da hurtigt få slæbt sammen hvis man er lidt
entusiastisk. Lidt overrasket over at både 10D og 50 mm 1.8 er på listen
:0)

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Hans Joergensen

Dato : 14-11-06 12:20

Jakob wrote:
> OK det grej kan man da hurtigt få slæbt sammen hvis man er lidt
> entusiastisk. Lidt overrasket over at både 10D og 50 mm 1.8 er på listen
> :0)

Jah, jeg mangler fx. kun et enkelt kamerahus, mit gamle 300D er
desværre ikke kvalificeret :)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Jakob

Dato : 14-11-06 12:42

In article <slrnelj9j4.23j.haj@HAL6000.bananas.dk>, haj@enterprise-
server.dk says...

> Jah, jeg mangler fx. kun et enkelt kamerahus, mit gamle 300D er
> desværre ikke kvalificeret :)

Jamen så skal du da bare have fat i et defekt 10D hus :0)

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Hans Joergensen

Dato : 14-11-06 13:35

Jakob wrote:
> Jamen så skal du da bare have fat i et defekt 10D hus :0)

Planlægger nu at købe et 5D på et tidspunkt.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : OLD-CAT