Foto
IBM760 5420
Teil 3020
adobe
Fra : ;o\)-max-

Dato : 04-11-06 16:36

Ja sorry jeg har glemt den igen - Adobes newsgroups,
hvad er det lige jeg skal jeg skal bruge som indstillinger
i outlookexpress - ny HD og alt skal gøres fra bunden.
De er meget foto relevante, så ikke OT hvis nogle skulle
finde på at påstå det, ofte goe tips og jeg savner dem,
hjælp modtages med tak, knus, kys, en enkelt eller hvad
der synes appropriate.. )-max-

Fra : s.v.nielsen

Dato : 04-11-06 19:32

-max- wrote:
> [...]
> finde på at påstå det, ofte goe tips og jeg savner dem,
> hjælp modtages med tak, knus, kys, en enkelt eller hvad

Google er din ven! Har du prøvet?

Søren Videbæk Nielsen

Fra : s.v.nielsen

Dato : 04-11-06 19:40

s.v.nielsen wrote:

> Google er din ven! Har du prøvet?

f.eks: http://www.newsville.com/news/groups/adobe.photoshop.html

Søren Videbæk Nielsen

Fra : ksk

Dato : 04-11-06 20:34

"-max-" <max@amarzone.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> finde på at påstå det, ofte goe tips og jeg savner dem,
> hjælp modtages med tak, knus, kys, en enkelt eller hvad

JAMEN du er da ot gammel mand ,,,, du skal over i noget det hedder noget med
NEWS
evt. prøve en gruppe der omhandlere outlookexpress måske mere relevant ,, i
øvrigt mærkeligt din ven Niels ikke regerer ??? . men det er nok fordi du
selv er god til at hold hånden over ham men du gammel mand find det
rigtigt gruppe ,, nøjagtigt som dine vennner her forslå andre at gører .

KsK

Fra : Hans

Dato : 04-11-06 21:22

"ksk" <61678029@øvmobil.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> selv er god til at hold hånden over ham men du gammel mand find det
> rigtigt gruppe ,, nøjagtigt som dine vennner her forslå andre at gører .

Nej. Niels regerer ikke. Det gør Anders Rasmussen.

Fra : PerM

Dato : 06-11-06 07:40

Hej -max-

Jeg har www.adobeforums.com stående som servernavn