Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fejl ? ixus 40
Fra : JVJ

Dato : 04-11-06 11:46

Hej Nu er mit digicam canon ixus 40 begyndt på skærmen at vise alt i
rød, lilla m.m tynde striber således motivet slet slet ikke kan
genkendes .. hvad er der galt

Billede lagt i binær.dk

hilsen jørgen VJ

Fra : s.v.nielsen

Dato : 04-11-06 12:36

JVJ wrote:
> Hej Nu er mit digicam canon ixus 40 begyndt på skærmen at vise alt i
> rød, lilla m.m tynde striber således motivet slet slet ikke kan
> genkendes .. hvad er der galt
>
> Billede lagt i binær.dk
Ser det osse sådan ud når du tager et billede og viser det på din PC?
Hvis det er i orden er det 'bare' din LCD skærm på kameraet der er
defekt

Søren Videbæk Nielsen

Fra : jvj

Dato : 04-11-06 13:52

Ja billedet ser også sådan ud på min PC

hilsen jørgen

Fra : Anders Houmark

Dato : 04-11-06 12:43

JVJ wrote:
> Hej Nu er mit digicam canon ixus 40 begyndt på skærmen at vise alt i
> rød, lilla m.m tynde striber således motivet slet slet ikke kan
> genkendes .. hvad er der galt

Jeg har ikke adgang til binær gruppen, men fo mig lyder det meget som en CCD
fejl, altså fejl på billedsensoren.
Den er muligvis dækket under garanti fra Sony, men det er kun hvis det er
Sony som har lavet den CCD chip som der benyttes i Ixus 40'eren.. Og det kan
jeg simpelthen ikke huske

Din forhandler burde i samarbejde med PW service kunne afgøre om det er
noget Sony hænger på.

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : jvj

Dato : 04-11-06 14:11

Mange tak

Jeg har videre sendt billedet til Bingo foto på værnedamsvej hvor
camerraet blev købt 17/11-04

hilsen jørgen

Fra : Sidse

Dato : 05-11-06 13:43

> [...]
> kan
> jeg simpelthen ikke huske
>
> Din forhandler burde i samarbejde med PW service kunne afgøre om det er

Hej

Jeg vil lige tilføje, at selvom det måske er Sony der har lavet ccd'en, er
det altså stadig Canon der dækker
garantien

Sidse