Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Att. ksk (jan)
Fra : noone@at.all

Dato : 04-11-06 11:16

Hej Jan

I hvilken warez gruppe skulle jeg kunne finde manualen på dansk til Canon 400D?

På forhånd tak

Fra : ksk

Dato : 04-11-06 14:53

<noone@at.all> skrev i en meddelelse
> Hej Jan
>
> I hvilken warez gruppe skulle jeg kunne finde manualen på dansk til Canon
> 400D?
>
> På forhånd tak

øæhhh ha ikke sagt du kan find den men spørge i warez gruppe ,, der er nok
en af pirat der kan find den på en elle anden server
KsK

Fra : noone@at.all

Dato : 04-11-06 15:32

> [...]
>
> øæhhh ha ikke sagt du kan find den men spørge i warez gruppe ,, der er nok
> en af pirat der kan find den på en elle anden server

tak for hjælpen

Fra : Hans

Dato : 04-11-06 16:56

Canon

> tak for hjælpen

Ja, eller køb og betal i stedet for at stjæle.

Fra : noone@at.all

Dato : 04-11-06 17:13

> <noone@at.all> skrev i en meddelelse

> Canon

> nok

> Ja, eller køb og betal i stedet for at stjæle.

Hvad laver du så selv i disse grupper hvis ikke det er for at hente noget???

Fra : ksk

Dato : 04-11-06 18:07

> Hvad laver du så selv i disse grupper hvis ikke det er for at hente
> noget???

glem ham Hans han spiller smart !!!og gemme sig bag en fake email adresse ,,
det man i daglige talt kald en tøssedreng der ikke tør stå ved hans
udtalesere

KsK

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 04-11-06 19:39

"ksk" <61678029@øvmobil.dk> skrev :

>glem ham Hans han spiller smart !!!og gemme sig bag en fake email adresse ,,

Hvad gør du?

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : ksk

Dato : 04-11-06 20:27

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse

> Hvad gør du?
>
> --
> Kerim
> »Søger nogen en anden religion end Islam, skal den ikke modtages
> af Ham, og han skal i det kommende liv være blandt taberne.«
> (Sura 3, vers 87)

ja min email burde kunne tydere af normale begavet mennesker,, men udfra
cita kan jeg se du ikke er blandet dem

KsK

Fra : Peter T.

Dato : 06-11-06 10:36

udviste en rettidig omhu og skrev:

> I hvilken warez gruppe skulle jeg kunne finde manualen på dansk til
> Canon 400D?

Jeg søgte på "400D" og fandt en manual i PDF den på Emule (Emule er
forresten supergodt til denne slags søgninger).

Det undrer og irriterer mig forøvrigt, at Canon ikke lægger deres manualer
til fri download, da jeg selv har mistet manualer til et par Canon-
produkter i tidens løb. Er der en mulig forklaring på dette?

--
Mvh. Peter T.

FreeCell-statistik pr. 9. oktober 2006 (opdateres vilkårligt):
Total: won/lost 183/61 (75%). Streaks: wins/losses/current 18/5/3 win

Fra : ksk

Dato : 06-11-06 13:20

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i en meddelelse

> [...]
> til fri download, da jeg selv har mistet manualer til et par Canon-
> produkter i tidens løb. Er der en mulig forklaring på dette?

ok så hvar vi over i noget warez noget utroligt så meget nikon info
der denne der emule har .. måske man skulle fis ned i computer city og købe
en emule ,, men fårs den også med pci slot idag

KsK

Fra : Peter T.

Dato : 06-11-06 13:59

> [...]

> info der denne der emule har .. måske man skulle fis ned i computer
> city og købe en emule ,, men fårs den også med pci slot idag

Huh? Joker du eller hvad? Emule er gratis og uden reklamer. Så hvis du
har hentet en købeversion, så afinstaller den og hent den rigtige emule
her:

<http://www.emule-project.net/home/perl/general.cgi?l=1&rm=download>

Fra : ksk

Dato : 06-11-06 20:45

> [...]
>
> FreeCell-statistik pr. 9. oktober 2006 (opdateres vilkårligt):
> Total: won/lost 183/61 (75%). Streaks: wins/losses/current 18/5/3 win

ja jeg joker ,, men tank for tanken

KsK

Fra : ksk

Dato : 06-11-06 21:59

"ksk" <61678029@øvmobil.dk> skrev i en meddelelse

> ja jeg joker ,, men tank for tanken
>
> KsK
LOL tak for tanken født sprog spasse
KsK

Fra : noone@at.all

Dato : 07-11-06 10:05

> "ksk" <61678029@øvmobil.dk> skrev i en meddelelse

> LOL tak for tanken født sprog spasse
> KsK

Hej
Jeg kan vel ikke få en af jer der er på emule til at hente manualen (og så oploade den her)??
Da jeg ikke får lov til at downloade den pga. routeren som jeg ikke har adgang til.

På forhånd tak

Fra : Peter T.

Dato : 07-11-06 12:05

udviste en rettidig omhu og skrev:

> Jeg kan vel ikke få en af jer der er på emule til at hente manualen
> (og så oploade den her)??

Jeg hentede lige manualen. Men den var på engelsk og ikke på dansk.

<http://home19.inet.tele.dk/jodle/400d.pdf>

Fra : noone@at.all

Dato : 07-11-06 12:30

> [...]
>
> FreeCell-statistik pr. 9. oktober 2006 (opdateres vilkårligt):
> Total: won/lost 183/61 (75%). Streaks: wins/losses/current 18/5/3 win

ok, tak for forsøget.

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 06-11-06 18:39

On 06 Nov 2006 09:36:18 GMT, Peter T. wrote:

> Jeg søgte på "400D" og fandt en manual i PDF den på Emule (Emule er
> forresten supergodt til denne slags søgninger).

Og den manual du fandt som PDF var på dansk, for den engelske kan
downloads helt gratis og legalt hos canon USA
http://www.usa.canon.com/consumer/controller?act=SupportDetailAct&fcategoryid=215&modelid=14256

--
M.v.h
Jens Stadsgaard - Der nu har Canon 300mm f/2.8 L USM

Fra : Peter T.

Dato : 06-11-06 19:06

Jens Stadsgaard udviste en rettidig omhu og skrev:

> Og den manual du fandt som PDF var på dansk,

Imponerende godt ramt af mig uden at vide det, hvar? :)

> for den engelske kan downloads helt gratis og legalt hos canon USA
> http://www.usa.canon.com/consumer/controller?act=SupportDetailAct&fcate
> goryid=215&modelid=14256

Hrmpf. Jeg fandt ellers intet på Canons site. :)

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 07-11-06 18:08

On 06 Nov 2006 18:05:49 GMT, Peter T. wrote:

> Imponerende godt ramt af mig uden at vide det, hvar? :)

> Hrmpf. Jeg fandt ellers intet på Canons site. :)

Det hjælper at vide at kameraet hedder Digital Rebel XTi i USA og omegn.