Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Derfor koster de lidt mere end andre gode ~
Fra : Leif Langgaard

Dato : 30-10-06 20:04

Hej

Jeg stillede min fototaske på køkkenbordet, da jeg havde været ude for at
tage et par billeder, tasken:

http://www.directshopper.de/lowepro-omni-pro_universaltaschen-und-koffer_p-Zoom

Stod op, men ikke ret længe, tasken væltede og røg på det støbte gulv. Jeg
samlede den op og stillede den på plads. dagen efter skulle jeg bruge
udstyret igen, men fandt min "konsumzoom" lettere end normalt, dette
skyldtes at en klump glas lå tilbage i tasken. De tre øvrige "L" optik
virker fortsat!

Lær af det, stil altid tasken på plads med det samme

Jeg laver så lige dette til en købsannonce, da jeg jo skal bruge en ny 28-80
i en rimelig kvalitet (jeg skal bare bruge den til at tage billeder med

Det er underforstået at den skal passe på Canon EOS

--
Leif Langgaard
GRATIS BILLEDER OG STOCKFOTOS:

Fra : HCS [4000]