Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
D200 opfører sig mærkeligt...måske
Fra : [NH]7H

Dato : 26-10-06 20:59

Hej alle

Jeg har bemærket noget mystisk med mit D200, som jeg ikke har set før. Kan
være det er normalt, men jeg tvivler.

Når mit kamera står på bordet uberørt så ser det fint ud, men så snart jeg
tager det op eller skubber lidt til det, så lyser min SB-600 i et kort
øjeblik, og lyset ud for mem kortet lyser også et kort øjeblik.

Er det normalt?

Bo

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 26-10-06 23:47

[NH]7H wrote:
> [...]
> snart jeg tager det op eller skubber lidt til det, så lyser min
> SB-600 i et kort øjeblik, og lyset ud for mem kortet lyser også et

Jeps, det er normalt.
Min lyser også ud for memoryindikatoren, når huset bevæges. Mener det er
tiltføleren, der aktiveres.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : Hans Kruse

Dato : 26-10-06 23:52

"Frodo Nifinger" <jni@GIRAFtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Jeps, det er normalt.
> Min lyser også ud for memoryindikatoren, når huset bevæges. Mener det er
> tiltføleren, der aktiveres.

Kan sige det samme om mine Canon'er (20D og 5D), der ofte lyser når jeg
lægger dem ned i fototasken. Måske kan de ikke lide at blive gemt væk
Mvh,
Hans

Fra : Bo Hellum

Dato : 27-10-06 06:01

Hehe, ja der kan man se hvor grå man er ved at blive i toppen. Har jeg sku
aldrig lagt mærke til før, og har trods alt skudt 15000 skud.

Takker for hjælpen.

Bo